سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، همراهی حقّ است و فرمانبردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 خرداد 5 , ساعت 7:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

با اجراء برجام، ملت و بخشهای تولیدی-صنعتی و کسبه جزء کشور منتظر عبور از رکود اقتصادی و تحقق وعده های رئیسل جمهور بودند ولیکن به گفته رئیس بانک مرکزی تاکنون از برجام چیزی نصیب ایران نگردیده و لذا؛ مردم می پرسند! بعد از اجراء برجام و لغو تحریمها، چرا مشکل آب آشامیدنی، اشتغال جوانان، رفع موانع بانکها(سوئیفت)، ریزگردها و ... حل نشد؟ چرا رکود اقتصادی به بحران اقتصادی تبدیل گردید؟! مگر رئیس جمهورمان ادعا نمی کرد؛ که مردم برجام را لمس نموده و برجام آفتاب تابان است؟! پس این همه التماس و رفت و آمد به واشنگتن، نیویورک و ژنو برای چیست؟!

جناب روحانی مطمئن بود از برجام آبی برای ملت ایران گرم نخواهد شد، لذا در نشست خبری با اصحاب رسانه داخلی و خارجی حقیقت برجام را بر زبان آورد ولیکن، با جو احساسی ایجاد شده از اجراء برجام، مورد توجه قرار نگرفت، ایشان در آن نشست گفت: «برجام موانع را از پیش روی ما برداشت.» و مدیر دفتر رئیس جمهور هم آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: «برجام قرار نیست برای ما رشد اقتصادی به همراه بیاورد، بلکه یکی از عمده‌ترین موانع بر سر راه رشد اقتصادی را برطرف کردغ

برای اینکه به اهداف پیدا و پنهان برجام پی ببریم، لازم است به سایر مدلهای طرح شده از سوی جناب روحانی توجه نمائیم، آنجا که آقای حسن روحانی در نشست خبری با رمز و رازی هوشمندانه، سخن از برجامهای دیگری به میان می آورد و  می گوید: «برجام می‌تواند به عنوان یک مدل برای حل و فصل مسائل منطقه‌ای هم مورد استفاده قرار بگیرد.»

در این رابطه وقتی به کتاب سید حسین موسویان مراجعه می کنیم آنگاه به عمق توطئه آمریکا عیله ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک کشورمان پی خواهیم برد! طرح برجامهای متعدد، برگرفته از کتاب سید حسین موسویان، همکار جناب روحانی در مذاکرات هسته ای دهه 80 دولت اصلاحات است که به جرم جاسوسی علیه کشورمان محکوم و مدتی را در زندان سپری کرده است. ایشان در7 کتاب "ایران و آمریکا، گذشته شکست خورده و مسیر آشتی" به طرح گام به گام اشاره نموده، که در پایان گامهای (برجامها) هفتگانه، انقلاب اسلامی تبدیل به جمهور اسلامی گردیده و در نهایت به یکی از کشورهای اقماری و زیر سلطه شیطان بزرگ تغییر پیدا کرده است!

محورهای هفتگانه ای که برای عادی سازی روابط ایران و آمریکا در کتاب سید حسین موسویان(ساکن آمریکا) به آن اشاره شده به شرح ذیل می باشد:

1-برجام یک؛ سازش و مذاکره با آمریکا در خصوص انرژی هسته ای که به برجام ختم شد!

2-برجام دو؛ خلع سلاح جریان مقاومت و عدم حمایت مادی و معنوی از آنها!

3-برجام سه؛ مساله موشک های بالستیک و اره کردن آنها، همانند رژیم صدام حسین!

4-برجام چهار؛ مذاکره در خصوص رعایت حقوق بشر از سوی ایران!

5-برجام پنچ؛ عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی!

6-برجام شش؛ مذاکره و تعامل با رژیم آل سعود و منطقه خلیج فارس!

7-برجام هفت؛ مذاکره و عادی سازی روابط با آمریکا!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ