سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل دفتر اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 خرداد 8 , ساعت 1:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

چرا جهاد کبیر در مقطع پیچ بزرگ تاریخی و پسا برجام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان گردیده است؟ رمز و راز طرحه جهاد کبیر در کجا است؟ تکالیف خواص و عمارهای امام خامنه ای برای تبین و روشنگری در گستره گفتمان "جــهــاد کـبـیـر" چگونه خواهد بود؟ آیا دولت اعتدال جناب روحانی، سیاست خارجی نظام اسلامی را با مشی لیبرالی، اشرافیگری و حضور باند نیویورکی ها در وزارت خارجه، از ریل اصلی آن منحرف کرده است؟ آیا برجام، استقلال اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی کشورمان را به خطر انداخته است؟ آیا با اجرائی شدن برجام بر اقتدار نظام اسلامی و هویت ملت ایران بخطر افتاده و موجب نگرانی دوستداران انقلاب اسلامی در دنیا گردیده است؟ آیا مسئولین دولت اعتدال، ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک نظام اسلامی را مخدوش نموده و لذا نیاز فوری به گفتمان جها کبیر است؟

اینها سئوالاتی است، که خواص و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، باید پاسخی برای آنها بیابند و محدوده عملیاتی جهاد کبیر را نسبت به مسئولین لیبرالی که در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی از گفتمان اسلام رحمانی و یا اسلام آمریکائی سخن گفته اند، معیین نموده و اجازه تخطی از خطوط قرمز نظام اسلامی را به کدخداپذیران دولت اعتدال ندهند!

به نظر می رسد که "جــهــاد کـبـیـر" یگانه راه موفقیت دولت اعتدال در یک سال باقیم مانده است که تقریباً سه سال آن را حاج حسن روحانی در قمار برد-برد با شیطان بزرگ تباه نمود و لذا دولت جناب روحانی باید مسیر گفتمان دیپلماسی ذلیلانه و حقیرانه را به گفتمان اقتصاد مقاومتی تغییر دهد والا، نصیب لیبرالهای دولت تزویر امید، چیزی به غیر ندامت در پیشگاه رهبری و ملت ایران نخواهد بود! 

رمز و راز طرح جــهــاد کـبـیـر را باید در این قسمت بیانات رهبری نسبت به عملکرد سئوال برانگیز دولت اعتدال در مذاکرات هسته ای و برجام و نتایج هیچ آن جستجو نمود که معظم له فرمودند: «به دروغ می‌گویند؛ انقلابیّون می‌گویند با دنیا قطع رابطه کنید؛ نه، ما قائل به قطع رابطه‌ی با دنیا نیستیم، قائل به حصار کشیدن دُور کشور هم نیستیم؛ رفت‌وآمد بکنند، رابطه داشته باشند، مبادله بکنند، دادوستد بکنند، امّا هویّت و شخصیّت اصلی خودشان را از یاد نبرند؛ این حرف ما است: وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین؛ مثل نماینده‌ی نظام اسلامی حرکت بکنند، مثل نماینده‌ی نظام اسلامی سخن بگویندک

وضعیت جناب روحانی در برجام، با آمریکا که به تعهداتش عمل نکرده، همانند دوست فتنه گر رئیس جمهورمان می باشد، که گویند؛ ژاپنی یه ایرانی رو میبره کنسرت خودشون، خواننده شروع کرد و این را خوندن : جی یونگ ماجینگ

ایرانی از ژاپنی میپرسه این چی میگه؟ ژاپنیه میگه : یعنی زندگی زیباست .. او را دوست دارم ... ما بهم خواهیم رسید .. آسمان زیباست ..

ایرانیه میگه اوووه این همه حرفو تو دو کلمه گفت!!!

حالا ایرانیه ژاپنی رو برد کنسرت شجریان، و شروع به خوندن کرد : آهاهاهای آهاهاهاهاهای هاهاهاهاهاهای هاها ها هاهاهای

ژاپنیه میپرسه این چی میگه؟ ایرانی میگه : هنوز چیزی نگفته!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ