سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 خرداد 20 , ساعت 1:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در زمین چه کشوری بازی می کند و نتیجه بازی به نفع کدام کشور خواهد بود؟ این سئوالی است کهف مسئول دولت اعتدال باید پاسخگوی آن باشد! هر چند که نمایندگان مردم در مجلس، باید سریعاً به این موضوع مهم رسیدگی نمایند، زیرا اقدامات و اعمال دولت اعتدال و آقای ظریف جایگاه دیپلماسی نظام اسلامی را در جهان و حتی کشورهای ذره بینی عربی هم مخدوش نموده و بیم آن می رود که باند نیورکیها و سعدآبادیها، ژئوپلیتیک کشور را به خطر اندازند.

در حالی که با هدایت و دعوت وزارت خارجه ایران اسلامی، آقای جفری دیوید ساکس، فعال انقلابهای رنگی و مشاور جرج سوروس به دعوت یکی از سازمانهای غیر سیاسی یعنی سازمان محیط زیست در کشورمان پرسه می زند و سر از دانشگاه امیرکبیر در آورده و در زمانی که جاسوسان آمریکائی سازمان ملل به اسم کمک آموزسی،ن مشغول بررسی اثرات فرهنگ غرب در مراکز آموزشی کشورمان هستند و با معلمین نظام اسلامی عکس یادگاری می گیرند، صدور بیانیه تهدید آمیز، ولی انحرافی آقای ظریف، خطاب به نمایندگان آمریکا، اقدامی جهت رد گم کردن حضور آمریکائیهای دیگر در ایران است.

مردم کشورمان نمی دانند که صدور بیانیه بی خاصیت جناب ظریف را باور کنند، یا حضور گسترده بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی را که برخلاف برجام در مراکز مختلف هسته ای و حساس کشورمان مشغول جاسوسی هستند؟!!!

به آقای ظریف که بیش از 30 سال در آمریکا زندگی کرده و درس خوانده، می شود اعتماد کرد؟! گویند؛ همیشه به کسی تکیه کن که خودش به کسی تکیه نکرده باشه و او کسی نیست غیر از خــدا...

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ