سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس برادری خدایی را از دست بدهد، گویی شریف ترینِ اعضای خود را از دست داده است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 خرداد 22 , ساعت 5:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

یکی از مراکزی که ادعای کار فرهنگی می کند و دارای ردیف بودجه کشوری است، مؤسسه نشر آثار امام خمینی(ره) می باشد که باه مدیریت نوه امام، سید حسن خمینی اداره می شود. با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، بودجه این مؤسسه به طرز چشم گیری افزایش یافت و در سال 1395 بودجه آن به مبلغ بیش از 59 میلیارد تومان معین و از تصویب نمایندگان مجلس هم گذشت. کاربران عزیز بدانند؛ که این بودجه منهای بودجه مرقد مجلل امام می باشد.

در شب قبل از سالگرد رحلت امام خمینی، وقتی به مرقد شریفش رفتم، مشاهده کرددم که زائرین حرمش، مات و مبهوت هزینه سنگین و اشرافی قبر امام شده بودند و چشمانشان به سقفها دوخته شده و کسی به مرقد امام توحهی نمی کرد و بصیران جامعه می گفتند؛ چه کسی این ظلم بزرگ را به امامی روا داشته که اجازه نمی داد دیوارهای گچ و خاک جماران را سفید کنند و پرده های قدیمی را عوض نمایند؟! مگر امام مستضعفان خواسته بوده که برای قبرشان کاخ مجلل بسازند تاامام ساده زیست را در جهان و نسلهای آینده انقلاب زیر سئوال ببرند؟!ف

جدای از مرقد امام که با تولیت سید حسن خمینی بصورت تجملی ساخته شده، اما رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای به برق تجملات مرقد امام بی توجه بوده و سخنرانی خود را همانند سال گذشته بر روی زیلوی ساده آبی ‌رنگ حسینیه امام خمینی که به مرقد آورده شده بود، آغاز کردند، تا این پیام را همانند سال گذشته به تولیت آستان امام داده باشند که امام محرومان و مستضعفان جهان، هیچگاه اجازه نداد در حسینیه جماران فرش بگسترانند و آن را به تجمل بیارایند!

متأسفانه بودجه های فرهنگی کشور بر اساس راهبرد و نقشه راه رهبر معظم انقلاب هزینه نمی شود! کار فرهنگی دشمن از تهاجم و شبیخون و ناتوی فرهنگی گذشته و رهبری عزیز آن را ولنگاری فرهنگی نامیدند و ستادل انقلاب فرهنگی همچمان بخواب رفته و خنثی عمل می کند! سید حسن خمینی ادعا می کند، که عده ای بر سر سفره آماده امام نشسته اند. اما پاسخ نمی دهد، که با بودجه های کلانی که در دولت یازدهم به مؤسسه نشر آثار امام اختصاص داده، چه اقدام فرهنگی جهت نشر آثار و اندیشه های امام داشته است؟! سید حسن خمینی باید به ملت پاسخ دهد، که چرا اجازه نمی دهد اندیشه های اسلام ناب محمدی امام، از حسینیه جماران بگوش مشتاقانش برسد و فریاد مرگ بر آمریکا در آنجا طنین انداز شود؟! سید حسن خمینی نمی تواند ادعا نماید که در سایت جماران، اندیشه های انقلابی امام خمینی منتشر می شود؟! چرا سید حسن نمک سفره امام را می خورد و افکار انقلابی امام را منتشر نمی کند؟! و لذا باید پرسید؛ که بودجه 59 میلیارد تومانی مؤسسه نشر آثار امام در کجا و به چه منظوری هزینه می گردد؟! و چرا با هزینه کرد بودجه های کلان فرهنگی، به "ولنگاری فرهنگی" نزول کرده ایم؟! 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ