سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دو مسلمان یکدیگر را ببینند و یکی از آنان به دیگری سلام کند و با او دست دهد، محبوب ترین آنان نزد خداوند، خوش روترین آنان نسبت به دیگری است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 95 خرداد 26 , ساعت 2:49 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه سازمان ملل متحد در اقدامی درست، ائتلاف سعودی در جنگ یمن را به کودک کشی محکوم نمود و آنها را درغ لیست سیاه کودک کشی قرار داد، اما دیری نپائید که دبیر کل سازمان ملل لب به اعتراف گشود و گفت؛ با فشارهای عربستان مبنی بر قطع کمکهای مالی به آن سازمان، مجبور شده که نام ائتلاف سعودی را از لیست سیاه کودک کشی خارج کند!

با این افتضاء بین المللی، ثابت شد، که دولت اعتدال با خوشبینی و اعتماد به مجامع بین المللی و آمریکا، آب در هاوان می کوبد و لذا باید گفت؛ جناب روحانی، با کپی برداری از گفتگوی تمدنهاِ خلف ناصالح دولت اسبق، موضوع؛ "جهانی عاری از خشونت و افراطی گری" را در سازمان ملل مطرح نمود، در برابر این همه خشونت علیه مسلمانان مظلوم، چرا ساکت است؟! آیا به سازمان مللی که این روزها بازیچه یکی از نوچه های حلقه به گوش آمریکا شده، می شود اعتماد کرد؟!

وقتی که یک سازمان بین المللی تا این حد به جریان صهیونیسی-وهابی وابسته میشود، آیا محلی برای احقاق حق جمهوری اسلامی و مسلمانانت تحت ظلم صهیونیستی-وهابی در آن وجود دارد؟ آیا خوشبینی به آمریکا و سازمان ملل، ساده لوحی نیست؟! وقتی که امروز یکی از نوکران صهیونیسم می تواند، سازمان ملل را با دلارهای نفتی خفه کند، توجیه طرح جهانی عاری از خشونت و بازی برد-برد جناب روحانی مسخره ای بیش نخواهد بود؟!

اگر ایده "جهان عاری از خشونت و افراطی گری" از باند نیویورکیها و مشاوران آمریکائی رئیس جمهورمان، همچون سریع القلم ها باشد، آنگاه باید فاتحه مدعی حقوقدان را خواند! ن

اگر رئیس جمهورمان نمی ترسید! و جرأت اعتراف را نزد ملت ایران داشت!، باید ایده "جهانی عاری از خشونت و افراطی گری" را در دنیای امروز که مسلمانان تحت ظلم و غارت قرار گرفته اند، پس می گرفت و رویکرد دولت خود را در جهت استفاده از توانمندی داخل و حمایت از مسلمانان تحت خشونت شبکه صهیونیستی-وهابی قرار می داد. 

و باید گفت؛ وقتی رژیم وهابی سعودی، می تواند یک سازمان بین المللی را مجبور به لغو بیانیه خود نماید، آیا شیخ حسن روحانی می تواند مشکلات افتصادی کشور را با مذاکره با شیطان بزرگ حل نماید؟! غمگینانه باید اعتراف کرد، که آمال و آرزوهای دولت اعتدال، بر اساس تفکر غربگرائی و لیبرالیسم شکل گرفته و این تفکر، یگانه راه حفظ قدرت را در اهداء امتیازهای فراوان در مقابل هیچ! به کدخدا(آمریکا) می داند!

آمریکا در نگاه دولت غربگرای اعتدال به این ضرب المثل شبیه است، که گویند؛ از شخصی پرسیدند؛ به نظر تو چه کسی به همه محرم است؟ و یارو جواب داد «گاو» چون به همه شیر می دهد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ