سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 95 خرداد 26 , ساعت 4:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر آخوندی توانائی ساخت یک واحد مسکن اجتماعی را در دولت اعتدال داشت! و وزیر مسکن و راه و شهرسازی هم نبود وه در فتنه سال 88 هم نقشی نداشت! آنگاه می توانست بگوید؛ که مسکن مهر مزخرف و فاجعه بود. اما یک فرد  فتنه گر و بی لیاقت که وظیفه اش بر اساس قانون اساسی خانه دار نمودن بی خانمانها است، چگونه به خود حق می دهد، خدمات مثبت دولت قبل را یکسره زیر سئوال ببرد؟! باید به لیبرالهای غربگرای محب کدخدا(آمریکا) یادآور شد، تنها کسانی حق دارند مسکن مهر را مزخرف و فاجعه بدانند، که در ساختمانهای مسکن مهر زندگی می کنند و با کمترین مبلغ صاحب مسکن مناسب شده اند، نه کسانی که با پول ملت و حقوقهای نجومی درد بی خانمانها را درک نمی کنند!

عجیب است که امثال آخوندی به مانند دزدی سخن می گویند، که دزد در حال فرار، فریاد می زد دزد را بگیرید! ولذا مرتباً اقدامات دولت سابق را که مورد تائید رهبری و قشر زیادی از مردم قرار گرفته را زیر سئوالهای ناجوانمردانه می برند، تا شاید، با فتنه ای پیچیده تر از فتنه سال 88 موفق شوند، احمدی نژاد را از حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 منصرف نمایند.(نگارنده با کاندیداتوری ریاست جمهوری مجدد احمدی نژاد موافق نیستم)ا

آخوندی که نقش فعالی در فتنه سال 88 داشته و رئیس جمهور هم نمی بایست، یک فتنه گر را در این وزارتخانه بکارگیری می کرد، پس ایشان حق "مزخرف گفتن و فاجعه آمیز دانستن مسکن مهر" را ندارد، بلکه باید پاسخ گوید؛ که سرنوشت مبلغ بیش از 10 هزار میلیارد تومانی که در دولت حسن روحانی از محل اقساط مسکن مهر به بانکها بازگشته، چه کرده است؟، زیرا این مبالغ بسیار بالا به بانک مرکزی عودت نشده و مجدداً هم در چرخه مسکن مهر هزینه نگردیده است، فلذا پیام "وبلاگ وزنه سیاسی" به وزیر مسکن و راه و شهرسازی این است؛ که مگر شما پیام یکی از اعضاء ستاد انتخاباتی جناب روحانی در استان مرکزی را که توسط آقای نوبخت آنهم با ادبیات بسیار زننده در خصوص اظهارات نابجای شما در مورد مسکن مهر را فراموش کرده ائید؟!ق

وقتی مسکن مهر مشکل قریب دو میلیون خانوار را حل کرده، آیا می شود آن را مزخرف و فاجعه دانست؟! قطعاً کسی که مسکن مهر را مزخرف و فاجعه بداند، خود، مزخرف و فاجعه است! فلذا؛ فاجعه آنجائی است که آخوندی و مجید انصاری و ... با داشتن سابقه ی حضور در فتنه سال 88 وزیر نظام اسلامی میشود! فاجعه دولت اعتدال است که حاصل تلاش دانشمندان هسته ای کشور را در مقابل هیچ به شیطان بزرگ تقدیم کرد! فاجعه دولت لیبرال است که با گذشت سه سال، نه تنها مشکل رکود اقتصادی را حل نکرده، بلکه آن را به بحران بزرگ اقتصادی تبدیل کرده و کاسه گدائی در نزد کدخدا بدست گرفته است!

شاید وصف حال وزیر مسکن دولت اعتدال، داستان کوتاه "جبران خلیل جبران" نویسنده مسیحی شهیر لبنانی باشد، که می نویسد: ازمترسک پرسیدم: آیا از ماندن در مزرعه بیزار شده ای؟!

گفت: در ترساندن و آزار دیگران لذتی به یادماندنی است، پس من از کارخود راضی هستم و هر گز از آن بیزار نمی شوم...

اندکی اندیشیدم و گفتم: راست میگویی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده ام...

مترسک گفت: تو اشتباه میکنی، زیرا کسی نمی تواند چنین لذتى را ببرد، مگر آنکه درونش از کاه پرشده باشد...

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ