سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که برخی از آنچه را خداوند روزی اش ساخته، به او وام نمی دهد [یعنی انفاق نمی کند ]، محبّت پروردگارش را به کمال می رساند ؟ [حضرت مسیح علیه السلام]
 
جمعه 95 خرداد 28 , ساعت 3:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

در حالی که مردم منتظر معجزه دولت اعتدال در برخورد با حقوقهای چند ده میلیون تومانی مدیران بانکها، شرکتهای و بیمه های دولتی هستند،ل اما رئیس جمهورمان خیال همه راحت کرد و گفت: «اگر در گوشه‌ای چند نفر حقوق بالاتری را برداشت کردند، آن را تبدیل به مسأله ملی نکنیم.» و در کنار عبور از این تخلفات بزرگ، با صدی بلند، خبر از شکایت علیه کدخدا(آمریکا) را رسانه ای کرد و گفت: «در برابر این حادثه نباید ساکت بمانیم و دیروز به طور رسمی شکایت خود را در دیوان دادگستری بین المللی به ثبت رساندیم و این شکایت را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.»

چرا نباید این مسئله ملی شود؟ آیا جلو گیری از بلعیدن بیت المال و حرام خوری تعدادی از مدیران دولت اعتدال، مسئله ملی نیست؟! و یا اینکه دستور پرداخت حقوقهای نجومی و حرام، از در درون جلسات محفلی هیأت دولت بیرون زده که از سرایت آن به درون جامعه، وحشت کرده اند؟!

البته گفتمان تفکر لیبرالیسم، دریافت حقوقهای چند ده میلیونی را حق خود دانسته و مخالفت با مدیران زیاده طلب را برنمی تابند! و لذا دولت اعتدال که ادامه دهنده راه دولت کارگزاران جناب هاشمی رفسنجانی است، مدیران را تافته جدا بافته از مردم دانسته و به یغما بردن بیت المال را جایز شمرده و به مردم هم امر می کنند، که موضوضع حقوقهای چند ده میلیونی را تبدیل به مسأله ملی نکنند! زیرا خوشحالی خود را در مسکوت ماندن تخلفات دوستان خود می دانند!ق

عجیب است که چرا دولت اعتدال، موضوع دریافت حقوقهای چند ده میلیونی را به دولت سابق نسبت نمی دهد؟! اگر تورم، رکود و تحریم، میراث به جا مانده از دولت سابق به دولت راستگویان اعتدال است، پس چرا حقوقهای چند ده میلیونی را به پای دولت سابق نمی گذارند؟! راستی چرا جناب روحانی این روزها ترس و لرز را کنار گذاشته و به دیوان دادگستری بین المللی علیه کدخدا(آمریکا) شکایت برده است؟ چرا این شکایت را اینقدر رسانه ای می کنند؟! مگر قضات دیوان بین المللی لاهه، که اکثر آنها توسط جریان صهیونیستی انتخاب می شوند، قولی به حاج حسن روحانی داده اند؟! آیا توقیف بی ضابطه و خلاف قانون، سایت جهان نیوز، تاوان انتشار فیشهای حقوقی محرمانه بود!!!!!!

پس جناب روحانی عوام فریبی نکنید!

زنـده را تا زنـده است باید به فریادش رسـید/ ورنه بر سنگ مـزارش آب پاشـیدن چه سـود!

زنده را تا زنده است شاخه گلی دستش دهید/ ورنه بر سنگ مزارش تاج گلها را چه سود!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ