سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 خرداد 31 , ساعت 3:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

هر چه از زمان اجرائی شدن برجام فاصله می گیریم، قسمت های نانوشته ی برجام، بیشتر خود نمائی می کند! و این موضوع می تواندا ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک نظام اسلامی را با چالشهای گسترده اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی روبرو نماید. یکی از بزرگترین اشکلات برجام این است که مذاکره کننده، اجراء کننده و پیگیری کننده آن، جمعی خاص و محدود و مرتبط با باند نیورکی های طرفدار آمریکا هستند و لذا ادامه حضور تیم مذاکره کننده در اجراء و نظارت، بر خلاف منافع نظام اسلامی خواهد بود.

اگر تیم اجراء کننده و نظارت کننده برجام تغییر کرده بود، امروز شاهد خروج آب سنگین اراک، برخلاف متن برجام نبودیم! و علت این خیانت، ادامه حضور غیر منطقی تیم مذاکره کننده در مراحل بعدی برجام است! برای اثبات موضوع به مثالی اشاره می کنم،فرض کنید، فردی دروغی گفته و آنگاه برای اثبات دروغ خود به چندین دروغ دیگر هم متوسل شود، تا دروغ اولیه خود را راست بنماید. با کمال تأسف باید گفت؛ که وضعیت تیم مذاکره کننده ایران همانند آن فرد دروغگوست، زیرا تیم مذاکره کننده ایران، بارها اعلام نمودند که از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور نکرده اند، داما پس از اجرائی شدن برجام، همگان دریافتند، که تیم مذاکره کننده ایران، خطوط قرمز نظام اسلامی را بر اساس تأمین منافع کدخدا(آمریکا) درنوردیده ولکن، در مصاحبه ها و در زمان گرفتن مدالها و حتی در پاسخ به نمایندگان مجلس، برای اثبات دروغهای خود، مجبور به دروغ دیگر و استفاده از قسم جلاله شدند!

در مقابل تیم مذاکره کننده ایران، تیم مذاکره کننده آمریکا قرار داشت، که امروز خانم وندی شرمن، که طرح دوستی با آقای عراقچی ریخته بود و در لابلای مذاکرات هسته ای تصاویر نوه هایشان را به همدیگر نشان می دادند، دیگر در جمع تیم مذاکره کننده آمریکا دیده نمی شود و تیم مذاکره کننده ایرانی با افراد جدیدالورودی که از قولهای شفاهی تیم مذاکره کننده قبلی آمریکا اطلاعی ندارند، دور یک میز می نشینند.ذ

اگر حسن روحانی راست بگوید! و از رهبری نظام اسلامی تبعیت کند، امروز باید به مردم پاسخ دهد، آیا رهبری نظام اسلامی به غیر از مذاکره در خصوص بحث هسته ای، اجازه خرید هواپیمای بوئینگ، و واردات کالا از کشور شیطان بزرگ را به شما داده بود؟! قطعاً جواب منفی است، اما چرا رئیس جمهور و دولت اعتدال اصرار معاملات کلان و سنگین را با آمریکائیها دارند؟! پاسخ این سئوال را باید در لابلای سخنان جان کری و اوباما جستجو کرد، آنجا گه گفتند؛ همه باید از برجام سود ببریم! و لذا به یقین می توان گفت: که خرید هواپیمای بوئینگ از آمریکا و برکناری حسین امیر عبدالهیان از معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی و بر خلاف منافع نظام اسلامی در جهت تقویت محور مقاومت بوده است! و شاید، بر کناری امیر عبدالهیان و خرید هواپیمای بوئینگ از آمریکا، از قسمتهای نانوشته برجام بدفرجام باشد!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ