سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش مرد بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 تیر 4 , ساعت 3:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

چرا دولت اعتدال بی صبرانه بدنبال خرید هواپیما از شرکتهای بوئینگ آمریکا و ایرباس فرانسه است؟ باید گفت؛ وقتی رئیسب جمهورمان از زندگی اشرافی برخوردار باشد و فرزندان پدر خوانده دولت(هاشمی رفسنجانی) مرتبا قصد مسافرت هوائی در اخل و خارج از کشور داشته باشند! وقتی برخی از مدیران نالایق دولت اعتدال از حقوقهای دهها میلیونی برخوردارند! و در دولتی که برخی از وزرائش ثروت بیش از 1000 میلیارد تومانی دارند و در یک وزارتخانه طبق بررسی سازمان بازرسی کشور 50 نفر، حقوق 40 میلیار تومانی به بالاتر در ماه دریافت می کنند! آیا نباید این پولهای حرامِ به ظاهر قانونی، در مسافرتهای هوائی و گشت و گذار در داخل و خارج از کشور هزینه شوند؟! و لذا اولویت اول دولت اشرافی جناب روحانی، بر خرید هواپیما آنهم از دشمنان اصلی ایران قرار می گیرد!غ

ملت ایران در پسا برجام منتظر گشایش اقتصادی بودند، اما آنچه در عمل اتفاق افتاد، گشایش اقتصادی برای آمریکا و فرانسه بود!، زیرا این دو کشور بیش از 40 میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده ایران را طی دو قرار داد، خرید هواپیما ایرباس و بوئینگ صاحب میشوند. حال سئوال اینجا است، اگر پولهای بلوکه شده ایران در خارج از کشور قریب 100 میلیارد دلار باشد، چرا باید 40 درصد آن تنها برای 5 درصد جامعه ایرانی هرینه شود؟! جناب روحانی باید پاسخ دهد؛ که آیا اجباری برای خرید هواپیما از آمریکا و فرانسه در زمان تنظیم برجام داشته است؟!

رئیس جمهورمان باید پاسخ دهد، وقتی آمریکا و فرانسه در متن قطعنامه 2231 ایران را از خرید هواپیمای نظامی محرومغ کرده اند، پس چرا بیش از 40 میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده کشور، در راستای رونق اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی هزینه شود؟!

رئیس جمهور ادعا نموده که در پسا برجام هر روز گشایش داشته ایم! اولاً چرا لیست این گشایشها را برای مردم منتشر نمی کنند؟! ثانیاً وقتی در زمان تنظیم برجام مجبور به خرید هواپیما از آمریکا و فرانسه شده اید، پس، اسم این عمل خیانت کارانه را گشایش نگذارید!

در زمانی که مردم انتظار دارند که رئیس جمهورشان در خصوص حقوقهای دههای میلیونی و حرام خوری برخی از مدیرانش، پاسخگو باشد، لکن با کمال تعجب شاهدند، که جناب روحانی با داشتن زندگی اشرافی، به دزدیهای مدیرانش، واکنش جدی نشان نمی دهد و برعکس، پروژه دوگانه سازی و ایجاد تفرقه در بین مردم و نیروهای انقلابی را در دستور کار قرار داده و لذا با انواع و اقسام برچسبهای ناروا، قصد آن دارد که نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب و حافظان نظام اسلامی را بعنوان متهم در مقابل مردم قرار دهد و لذا این بزرگترین شیطنت و خیانتی است که از ناحیه رئیس جمهور علیه نظام اسلامی در حال جریان است!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ