سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را به هدایت رهنمون شود، تقوا نصیبت کند و از پیروی هوای نفس بازت دارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 تیر 9 , ساعت 3:28 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان در روز برگزاری همایش قوه قضائیه وقتی می خواست از فیشهای حقوقی تعدادی از مدیران حرامخوار دولت سخن بگوید آن راع غفلت نامید! اما همانند نماینده رسمی رژیم وهابی عربستان، از روند پیگیری حمله به سفارت سعودی ناراحت بوده و پیگیری آن را تکلیف خود دانست! و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمودند: «جوان مؤمن و انقلابی و حزب‌اللهی را متهم نکنید به تندروی؛ اینها همان‌هایی هستند که خالصانه در صحنه حاضرند و آنجا که دفاع از امنیت کشور و خون دادن مطرح باشد، در میدان می‌آیند. به صرف اینکه قضیه‌ای مثل سفارت عربستان و سفارت انگلیس پیش بیاید که کاری بسیار بد و به ضرر کشور و اسلام است، این را بهانه نکنند که جوانان مؤمن را مورد تهاجم قرار دهند.» حال تعجب برانگیز که چرا حسن روحانی در این موقعیت خطیر که رژیم وهابی عربستان بزرگترین ائتلاف را بر علیه ایران شکل داده، به حمایت از عربستان پراخته است؟! آیا دستوری از کدخدا(آمریکا) در این رابطه صادر شده است؟!ه

حسن روحانی مکرراً خواستار برخورد جدی با حمله کنندگان به سفارت عربستان شده، ولی از تجاوز سربازن سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و از حقوق پایمال شده شهداء منا توسط حکام سعودی و از دستگیری عوامل سعودی توسط وزارت اطلاعات که قصد حملات انتحاری و بمب گذاری در شبهای قدر و روز قدس را داشتند، حرفی نمی زند، اما برای مخالفت با فرامین رهبری، مرتباً موضوع حمله احمقانه به سفارت نوکر کدخدایش(آمریکا) را دنبال می کند!

حسن روحانی دزدی قانونی برخی مدیران حزبی و گروهی دولت اعتدال را غــــفــلــت می نامد، اما پاسخ نمی دهد که چگونه با چراغ خاموش، اهداف آمریکا در برجام دو را کلید زده و بانک مرکزی ایران را در حوزه عملیات بانکی آمریکا قرار داده است؟!

کاش آقای روحانی مقداری هم به جریان آقازاده های حرامخوار و اشرافی درون دولت و آن اپوریسیونی که آیت الله آملیح لاریجانی بر زبان آورد، می پرداخت، تا مردم از سطح زندگی اشرافی جناب روحانی و همکارانش آگاهی پیدا کنند، اما مصیبت آنجا است، که مجمع تشخیص مصلحت نظام، ثروت مسئولین کشور را محرمانه قلمداد کرده تا مردم از وضعیت زندگی اشرافی و گاهاً نامشروع آنان آگاهی پیدا نکنند؟!!!

آقای حسن روحانی امروز باید به مردم پاسخ دهد که گشایشهای متعدد برجام کجا است؟! و چرا مردم آثار آن را احساس نمی کنند؟! آقای روحانی! بس کنید فرافکنی را! بس کنید حمایت از لیبرالیسم غرب را! شما باید پاسخگوی ملت در مورد حقوقهای نجومی و دستاورد کذب برجام باشید، نه طلبکارانه سخن بگوئید؟! آقای رئیس جمهور! شما در برجام و حقوقهای نجومی مدیرانتان متهم هستید، نه شاکی؟! شما به قول خودتان حقودان هستید! وقتی در سطوح بالای دولت شما، دست اندازی به بیت المال صورت گرفته و وقتی که برادرتان(حسین فریدون)، ناجوانمردانه متحلفان به کشور را با حمایت شما در مسئولیتهای مهم و حساس گمارده است، آیا هنوز هم باید در هیبت شاکی و طلبکار حاضر شوید؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ