سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 تیر 20 , ساعت 11:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

بعد از برملا شدن حقوقهای چند ده میلیونی تعدادی از مدیران متخلف دولت اعتدال، به تازگی خبر مفسده انگیز دیگری از این گروه چپاولگر به گوشت رسیده که باید اینها را استاد تقلب و تخلف خواند! مثلاً افرادی که با صفدر حسینی به صندوق توسعه ملی رفته بودند و مستمری بازنشستگی دریافت می کردند، بعد از شروع بکار مجدد، حقوق بازنشستگی قبلی خود را لغو و با حقوق ناپاکی که از صندوق توسعه ملی برای خود مشخص کرده اند، مجددا با حقوقی بسیار بالاتر از مستمری قبلی بازنشست می شوند.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده سه دوره مجلس و عضو سابق شورای حقوق و دستمزد در حصوص این جماعت می گوید: «آقای صفدرحسینی مدیرعامل مستعفی صندوق توسعه ملی که 57 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کرد، به خاطر مصوبه‌ای است که سال 90 در دولت انجام شد و اختیار حقوق اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی به خودشان واگذار شد و بر این اساس بود که آن فرد 57 میلیون تومان دریافت می‌کرد و عده‌ای افراد بازنشسته و پیرمرد را در هیأت مدیره استخدام کرده بود. آن افراد مستمری بازنشستگی قبلی خود را لغو کردند و اکنون براساس حقوق جدید دوباره بازنشسته می‌شوند و پاداش بازنشستگی آنها به صورت تصاعدی بالا می‌رود ... متأسفانه برخی از  استانداران که قبلاً بازنشسته بوده‌اند، حقوق بازنشستگی خود را که یک میلیون تومان در ماه بود، لغو کردها و براساس حقوق کنونی وقتی بازنشست شوند، ماهی 10 میلیون تومان دریافت می‌کنند. متأسفانه برخی از وزرا و حتی معاونان وزیر و رؤسای بانک‌ها هم چنین تخلفاتی کرده‌اند.»

واقعآ رئیس جمهور با این دست گلها و اساتید تقلب می خواهد چه کند؟! با توجه به تخصص ویژه این قشر از مدیران، که در زمینه انواع تخلف و تقلب از مهارت بسیار بالائی برخوردارند، لازم است، نظام اسلامی یک بار دیگر به سازمانهایی که این مدیران چپاولگر قبل از بازنشستگی اولیه در آنجا مسئولیت داشته اند، مراجعه و ادارات و سازمانها را مورد حسابرسی دقیق قرار دهند، زیرا این دسته از مدیران، مستقیماً به افکار عمومی مردم آسیب رسانده و آثار نارضایتی اعمال آنان بزودی از اذهام مردم پاک نخواهد شد و لذا سیره امیرالؤمنین در برخورد با مدیران متخلف، می تواند نظر مردم را نسبت به نظام اسلامی و مدیران خدوم کشور تغییر دهد. در این رابطه لازم است، همانگونه که امام علی(ع) فرمان تنبیه سخت یکی از مدیران مالی اهواز را صادر کرده بود، با این عده از مدیران متخلف دولت اعتدال برخورد گردد تا شاهد تغییر رویکرد مردم نسبت به نظام اسلامی باشیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ