سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احترام دانشمند عمل کننده به علمش، مانند حرمت شهیدان و راستان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 95 تیر 23 , ساعت 1:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

در حالی که فساد برجام بر بحران رکود اقتصادی کشور سایه اندخته و برخی از اعضاء تیم مذاکره هسته ای هم به نقد آن پرداخته اند،ا متأسفانه سیمای جمهوری اسلامی، در یک اقدام نابجا، مردم را مجبور به شنیدن سخنان تکراری آقای عراقچی نمود. دست پخت فساد آلود جناب روحانی در برجام و نتایج ذلت بار آن برای کشور، آنقدر هویدا است، که سفیر کره جنوبی هم در کشورمان ناخواسته اقدام به افشاء دروغهای رئیس جمهور ایران نمود! آقای کیم سئونگ-هو می گوید: «باید کسانی که برجام را پذیرفتند هم اکنون بانک‌های خود را مجاب کنند که پول‌های ایران را به این کشور انتقال دهند و مانع شدن از این موضوع اکنون غیرقانونی است این تاسف‌آور است که سفارت کره جنوبی با وجود سپری شدن 6 ماه از اجرایی شدن توافق برجام هنوز پول سفارت خود را از طریق قاچاق به ایران می‌آورد

پس از آنکه رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی به بدعهدی آمریکا در اجراء برجام پرداخت، تب و تاب سخنان غلو آمیز حاج حسن روحانی فروکش نمود و دیگر سخنانی از جنس "صد من یک غاز" در رابطه با برجام بر زبان جاری نمی کند، زیرا جریان غربزده و غربگرای پیرامون رئیس جمهور، بخوبی از بدعهدی کدخدای خود(آمریکا) در اجراء برجام مطلعند و لذا بخاطر ترس از ملت، مرعوبانی همچون عباس عراقچی را راهی رسانه ملی می کنند تا به تعریف و تمجید از برجام بپردازند و این در حالی است که بوی تعفن برجام، اکثر ملت ایران را می آزارد.

در طول تاریخ 200 سال گذشته، جماعت غربزده و غربگرای لیبرال از میرزا ملکم خان ارمنی، کسروی، میزا ابوالحسن خان ایلچی گرفته تا ابوالحسن بنی صدر، محمود سریع القلم، عبدالکریم سروش، جواد ظریف و حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) نقش مهمیخ بر علیه منافع کشورمان داشته اند و در هر زمان هم با ادبیات خاص آن دوران به بزک کردن آمریکا و غرب پرداخته اند!

صدا و سیمای جمهوری اسلامی حق ندارد با برنامه های تکراری و دعوت از جریان التقاطی شیفته غرب، ملت را از وقایع و توطئه های آمریکا بر علیه کشورمان غافل نماید! وقتی که سفیر کره جنوبی که کاملاً به آمریکا وابسته اند، مجبور است هزینه های سفارتش در تهران را از طریق دلار قاچاق تأمین نماید، آنگاه چرا رسانه ملی در افتضاء بزرگ برجام، به ملت ایران خیانت می کند؟! وقتی که رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان خبر از توطئه سنگین علیه کشورمان می دهد، چرا رسانه ملی با دعوت از عراقچی قصد انحراف در افکار عمومی ملت را دارد؟ آیا این اقدام سیمای جمهوری اسلامی، خیانت به کشور نیست؟!!!

متأسفانه صدا و سیما، برای گرفتن بودجه قانونی خود اقدام به کرنش در برابر دولت می نماید و به همین خطر رسالت اصلی خود را فراموش می کند! ملت عزیز ایران بدانند؛ اگر بر اساس اصل 55 قانون اساسی که مجلس و دیوان محاسبات مجبورند، نتیجه تفریغ بودجه هر سال را به انضمام نظرات خود در دسترس عموم قرار دهند و رسانه ملی هم چپاولگران و دزدان بیت المال را برابر این اصل به ملت معرفی می نمود، امروز کسی جرأت نمی کرد، به بیت المال دست اندازی نماید، اما افسوس که صدا و سیما، زیاد به بیراهه و کج راهه می رود!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ