سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گمشده مؤمن است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 خرداد 25 , ساعت 5:38 عصر

بنام خدا و برای خدا

از آغاز بکار دولت یازدهم و ارسال پرونده هسته ای کشور از شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه، رخوت و بی تحرکی خاصی در این وزارتخانه دیده می شود و این وزارتخانه مهم آنقدر تضعیف گردیده که صرفا به عنوان هیئت مذاکره کننده هسته ای ایران با 5+1 دیده می شود و در وضعیت حساس کنونی هیچ تحرک قابل توجهی از آن مشاهده نمی گردد و گاها سخنگوی این وزارتخانه، (ببخشید هیئت مذاکره کننده هسته ای) موضعگیرهای ضعیف و بی اثری از خود بروز می دهد.

در این روزها که گروهک تروریستی داعش، شهروندان ایرانی را در عراق، به جرم زیارت امامین عسکریین با فجیع ترین وضعیت به شهادت می رساند و حتی به زنان حامله ایرانی هم رحم نمی کنند، چرا وزارت خارجه ما ساکت است! نکند آمریکاییها موضع گیری در این زمینه ها را هم محرمانه قلمداد کرده اند و وزیر خارجه ظریفمان! اجازه اظهار نظر در این رابطه را ندارد!؟ظریف

متأسفانه جریانهای تروریستی به همراه باقی مانده های حزب بعث عراق با دلارهای نفتی رژیمهای پادشاهی عربستان و قطر و هدایتگری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ترکیه در حال براندازی دولت قانونی عراق به خاطر مذهب تشیع و انقلابی گری می باشند و وزارت خارجه کشورمان در زمینی که آمریکائیها و رژیم صهیونیستی از قبل آماده و تعریف کرده اند هر روز به مذاکرات بی نتیجه هسته ای سرگرم و از مسائلی که امنیت کشورمان را به خطر انداخته، بی خبر است، یک روز با 5+1 با خانم اشتون و خنده های بی مورد و ذلیلانه وزیر خارجه و روز دیگر با هیئتهای دوجانبه و سپس در سر راه سفر به یک کشور خارجی ...و خلاصه تیم وزارت! هسته ای خارجه! کشورمان با این بازیهای آمریکا و اعزام پیرزنها و پیر مردها و کشیشهای غربی به ایران و ملاقات آنها با رئیس جمهور و دیگر مقامات کشوری-البته به اسم دیپلماسی و تغییر رویکرد جهانیان!- دیگر فرصتی  برای بررسی اوضاع جهان و پیرامون خود و چگونگی شهادت شهروندان ایرانی را بدست تروریستهای داعش ندارد و حتی متوجه نمی شوند که در کشور سوریه و هم پیمان اسراتزیک ایران، انتخابات ریاست جمهوری با شرکت 74 درصدی مردم و پیروزی محور مقاومت رخ داده است! و رئیس جمهور کشورمان با تأخیر چند روزه و سئوال برانگیز این پیروزی مردم سوریه را تبریک می گوید و شاید علت تأخیر، به خاطر عدم بازی بُرد بُرد به نفع غرب در سوریه بوده است!

آیا مسئولین وزارت خارجه نمی دانند که طرح توطئه براندازی دولت قانونی عراق، در سازمانهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه، اردن، عربستان و قطر برنامه ریزی شده!؟داعش و بر اساس همان طرحی که آمریکا در سال 2003 بغداد را تصرف کرد، بر همان اساس شهر موصل با داشتن جمعیتی بیش از 2/5 میلیون نفر بدون شلیک گلوله سقوط کرد!؟ آیا مدافعان شهر موصل همان سربازان و مدافعان شهر بغداد نیستند، که در سال 2003 با هماهنگی قبلی هیچ گلوله ای به طرف سربازان آمریکائی شلیک نکردند!؟  

آیا وزارت خارجه ای داریم که بداند جریانهای وهابی - تکفیری و بقایای حزب بعث و فدائیان صدام و فرماندهان خائن ارتش عراق با حمایت لجستیک کشورهای حوزه خلیج فارس در ظرف چند ساعت موفق شدند چند استان مهم و استراتژیک عراق را تصرف نمایند!؟

آیا وزرات خارجه کشورمان می داند شهر جلولاء در 40 کلیو متری مرزهای ما واقع گردیده و اکنون به تصرف گروه داعش در آمده و نظامیان عراقی هم منطقه را رها کرده و رفته اند!؟ و آیا نمی دانند منافقین خلق در سال 1367 از همین مسیر برای تصرف تهران تا نزدیکی های کرمانشاه آمدند!؟

آیا وزارت خارجه از توطئه ی هماهنگ غربی، عربی، عبری و ترکی علیه جریان تشیع در عراق، لبنان، سوریه و ایران بی خبر است!؟

آیا در این موقعیت خطیر نباید مجلس جلوی مذاکرات بی حاصل و مخل امنیت کشور را بگیرد و وزارت خارجه را از این انفعال مدیریت شده خارج نمایند و وزیر خارجه را بخاطر بی تحرکی در منطقه استیضاح نمایند!؟

برای استمرار جمهوری اسلامی ایران و دولت قانونی عراق بهترین جوانان شیعه در خون خود غلطیده اند و نباید اجازه داد جریان مظلوم تشیع بار دیگر در زیر تیغ یاغیان زمان و تروریستهای خون آشام قرار گیرند.

امامان خمینی کبیر و معمار بزرگ انقلاب فرمود:«مسئولان ما بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.» انشاءالله  

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ