سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش را نابجا به کار گیرد، خود رادر معرض جدایی قرار داده است . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 95 تیر 27 , ساعت 3:7 عصر

به نام خدا و برای خدا

مردم انقلابی کرمانشاه، که در دفاع مقدس حماسه آفرین بودند، امروز در روز حضور بی رمق رئیس جمهور، در دیارشان بارذ دیگر حماسه ساز شدند. مردم کرمانشاه در 27 تیر 95 به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، با شعارهای مطالبه گرانه خود، حاج حسن روحانی را به لکنت زبان و تناقض گویی واداشتند، زیرا جناب روحانی بارها ادعا کرده بود که از رکود عبور کرده ایم، اما مردم کرمانشاه با شعارهای برآمده از شعور انقلابی، رئیس جمهور را مجبور به گفتن حقایق جامعه نمودند و گفت: «امروز مشکل رکود داریم. نامناسب بودن محیط کسب‌وکار و مشکل حمل‌ونقل از دیگر مشکلات است.» و این در حالی است، که رئیس جمهور در شهریور ماه 93 در جمع زائرین و مجاورین حرم رضوی گفت: «اما امروز در کنار حرم علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به ملت ایران اعلام می‌کنم ما خوشبختانه از رکود عبور کردیم.»

مردم کرمانشاه امروز موفق شدند، دومین اعتراف علنی را از رئیس حمهور با شعارها حماسی خود دریافت کنند، آنجا که رئیس جمهور مجبور شد بگوید: «ما در عین حال کاستی‌هایی هم داریم. امروز مشکلی به نام مشکل آب، محیط‌ زیست و بیکاری داریم.» ظاهراً جریان انحرافی و غربگرای اطراف رئیس جمهور از درایت لازم برخوردار نیستند و نمی دانند که حاج حسن روحانی در خردادماه سال 94 در حضور کارکنان محیط زیست گفته بود: « تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوندع

دولت اعتدال باید در سال پایانی کار خود، پاسخگوی مطالبات مردم باشد و بیش از این ناتونی خود را با فرافکنی به گردن دولت سابق نیاندازد، زیرا جناب روحانی بارها وعده داده بود، که پس از معامله و زد و بند در بازی برد-برد، با کدخدا(آمریکا) و لغو تحریمها همه مشکلات حل خواهد شد؟! و لذا بیش از این نمی شود با ملت بازی کرد و سر مردم کلاه گذاشت!

دولت اعتدال بداند؛ زمان پاسحگوئی فرا رسیده و از این به بعد در هر استانی که دولت و حاج حسن روحانی حضور پیدا کنند، مردم هر شهر و استان به تأسی از مردم کرمانشاه حقوق مسلم خود را در برابر خسارات بزرگی که دولت به امنیت، استقلال و اقتصاد کشور وارد نموده، مطالبه خواهند کرد.

سخنان رئیس جمهور در جمع مردم کرمانشاه همانند آن واعظی است که گویند؛ در مجلس ختمی که برای یکی از اهالی محل برپا شده بود، واعظ مراسم به بهانه تقدیر از شخص متوفی، از خودش تعریف و تمجید می کرد، یکی از حاضران که حوصله اش سر رفته بود از جا بلند شد و خطاب به سخنران مراسم گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که شما فوت کرده اید یا آن مرحوم؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ