سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیارند کسانی که دانش دارند و از آن پیروی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 خرداد 28 , ساعت 1:13 صبح

بنام خدا و برای خدا

جریان فمینیستی غرب گرا و هنجارشکن، به بهانه برگزاری مسابقات والیبال به تحرک درآمده و قصد دارند از این فضا در راستای فرهنگ غربی و تهاجم به فرهنگ عمومی کشور و در جهت تکمیل پروژه کاخ نشینی و اشرافی گری مسئولین، نسبت به هدایت زنان جهت تماشای مسابقات والیبال بین تیمهای ایران-ایتالیا و ایرن-لهستان اقدام نمایند.تجمع

در این رابطه خانم شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان که دارای تفکرات فمینیستی است، در گفتگو با مهر و اعتراض اش به عدم حضور زنان در مسابقات والیبال و واکنش هیأت دولت به این اعتراض گفت: «آقای رئیس جمهور در این باره توضیح خواستند و من به آقای روحانی توضیح دادم که قبلا این ممنوعیت برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای مسابقه والیبال وجود نداشته و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیتها و محدودیتها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت عمومی جوانان است.»

به گزارش مهر شهیندخت مولاوردی در فیس بوکش از اعتراض به عدم حضور زنان برای تماشای مسابقات والیبال در هیأت دولت خبر داده بود  .

دولت یازده هم که اسم خود را به غلط " تدبیر و امید " نهاده، از آغاز فعالیت خود تهاجم به فرهنگ و ارزشهای اسلامی کشور را شدت بخشیده و زمینه امیدواری غرب را در سایه تساهل و تسامع و همراهی بخشی از ارکان دولت با فرهنگ غربی و لیبرالیسم مهیا نموده است و در این مقطع تاریخی، که سخت ترین شرایط برای مسلمین و بخصوص تشیع می باشد و دنیای غرب با همه توان خود به میدان آمده، تا هر نظام و کشوری که با اهداف غرب هماهنگی ندارد، زمینه براندازی آن را به هر شکل ممکن فراهم نمایند.

در این روزها که شاهد به خاک و خون غلطیدن جونان شیعی عراقی ، لبنانی، سوری، پاکستانی و ایرانی می باشیم و بریده شدن سر بهترین جوانان رزمنده ایرانی را بدست جلادان دست پرورده آمریکا نظاره می کنیم، چرا جریان غربگرای فمینیست در حکومت اسلامی ایران بدنبال تهاجم به مبانی دینی و ارزشهای اسلامی است! و در فکر بردن زنان به ورزشگاه جهت تماشای مسابقه والیبال می باشد!؟ این جریان فمینیستی که معاونت امور زنان ریاست جمهوری را یدک می کشد، و از فیس بوک بصورت غیر قانونی استفاده می کند، چرا جنایت سفاکان داعش را که در روز پنج شنبه گذشته یک زن حامله ایرانی را در سامرا به همراه فرزند خرد سالش با فجیع ترین شرایط به شهادت رساندند، حرفی نمی زند و آن را محکوم نمی کند!؟ چرا مهر سکوت بر دهان گرفته و بدنبال هموار کردن تهاجم به ارزشهای دینی و الهی است!؟

در شرایطی که زنان مسلمان را، گروهک تکفیری و تروریستی داعش به کنیزی قرون وسطی می گیرد و نسبت به آنان هتک حرمت می کند، چرا باید در کشور ام القرای ایران اسلامی، بجای حمایت از زنان مسلمان، در هیئت دولتش بحث بی حاصل و غیر ضروری حضور زنان در مسابقات والیبال را دنبال نمایند!؟

امامان فرمودند:« بر فرهنگ اسلام تکیه زنید و با غرب و غرب زدگی مبارزه نمائید و روی پای خودتان بایستید و بر روشنفکران غرب زده و شرف زده بتازید و هویت خویش را در یابید.» (صحیفه نور ج 11 ص 83)

آیا سزاوار است بر اساس نظر حضرت زوح الله،یک زن غرب زده با گرایش فمینیستی که به تازگی جشن زنان اشرافی را در کاخ سعدآباد برگزار کرد و التزام به قوانین نظام اسلامی ندارد،(استفاده غیر قانونی از فیس بوک) معاون امور زنان رئیس جمهور باشد!؟ هیهات که این گزینش رئیس جمهور مخالف نظر قطعی امام راحلمان می باشد!!! یکی از نگرانیهای مهم امام حضور لیبرالها در قدرت بود، که متأسفانه در این دولت تعدای از آنها به اضافه فتنه گران در سطوح بالا بکار گیری شده اند!

همگی باید بدانیم؛ اگر امروز در جمهوری اسلامی به راحتی زندگی می کنیم، مدیون فرزندان و رزمندگانی هستیم که با ایثار جان خود در جای جای جهان اسلام از مکتب تشیع و اسلام در مقابل یاغیان داعش، النصره و بقایای حزب بعث به سرکردگی آمریکا و غرب و مرتجعین عرب و رژیم صهیونیستی به دفاع برخواسته اند، آیا می دانید و می دانیم، سر چند نفر از جوانان شیعه سوریه، حزب الله لبنان و ایران توسط گروهکهای تروریستی از بدن جدا گردیده و ما در آرامش هستیم!؟ آیا تحمل دیدن سرهای بریده جوانان شیعه مظلوم را داریم!؟

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ