سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمعکار در بند خوارى گرفتار است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 مرداد 9 , ساعت 3:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

اخیراً دختر پر حاشیه، فتنه گر و مسئله ساز هاشمی رفسنجانی(فائزه) اراجیفی بر زبان آورده که موجب نگرانی متدینین و انقلابیونn گشته و در مقابل، شادی و سرور بهائیان، ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی را بدنبال داشته است. در این خصوص باید گفت؛ نه دیندار بودن دختر فتنه گر و ضدانقلاب هاشمی رفسنجانی کمکی به دین می کند و نه مخالفت فردی یاغی و بهائی پرست، ضرری برای نظام دینی ایجاد می کند، زیرا دین و انقلاب اسلامی در خاندان اشرافی هاشمی رفسنجانی لقلقه ی زبان است. برای تائید این موضوع؛ خاطرات شخص هاشمی رفسنجانی بهترین شاهد است که نشان می دهد این خاندان متکبر چقدر با مبانی دینی و اعتقادی فاصله دارند!

علی اکبر هاشمی رفسنجانی در خاطرات یکشنبه 30 تیر 1370 - 9 محرم 1412 (روز تاسوعا) چنین می نویسد: «یک نفر چینی پیش بینی کرده است, که ساعت 8 امروز زلزلهای به قدرت 6/8 ریشتر در تهران روی خواهد داد. آمدن ما به لتیان هم بی ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلا قبول ندارم فقط به خاطر بچه ها آمدم. با هلی کوپتر به سد لتیان آمدیم. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه ها خواستم اسکی روی آب یادبگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم ؛ بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد، گر چه آسان است.» و دوشنبه 31 تیر 1370 - 10 محرم 1412 (روز عاشورا) می نگارد: «امروز عاشورا است. تا ساعت هشت و نیم صبح خوابیدم. روز را به «استراحت» و انجام کارهایی که با خودم به «لتیان» برده بودم ، گذراندم. نزدیک غروب به خانه برگشتمیعنی دیگر زلزله ای در کار نیست!!!!!!!!!! و

راستی!؛ مردم ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به چه اموری می پردازند که خاندان رفسنجانی در آن روزها با هلی کوپتر بیت المال در سد لتیان به جت اسکی سواری  می روند؟! اگر برایشان دین اهمیت داشت، آیا در جایگاه ریاست جمهوری مردم را رها و به خوشگذارانی می رفتند؟! پس انقلابیون و متدینین از سخنان بیهوده یاغی فتنه 88 نگران نباشند، زیرا خداوند وعده فرمود: یریدون لیطفوا نور الله بأفوههم والله متم نوره ولو کره الکفرون (سوره صف آیه 8)

ترجمه: آنان می خواهند نور خدارا بادهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ