سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سودمندترینِ گنج ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 مرداد 21 , ساعت 7:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشستی با اصحاب رسانه، ادعای کذبی را مطرح و می گوید: «ما تنها کاری که توانستیم بکنیمن اگر توانسته باشیم این است که زبان مردم بودیم. مردم بودند که مذاکره کردند و مردم بودند که مقاومت کردند و به ما قدرت دادند. اما بالاخره علی‌رغم همه مقاومت مردم، ما یک کشور بودیم در برابر 6 کشور به اضافه شورای امنیت به اضافه قطعنامه، لذا یک بده بستانی صورت گرفت در این بده بستان حتما یک چیزهایی را ما گرفتیم و حتما یک چیزهایی را طرف مقابل گرفت

اینکه آقای ظریف ادعا می کند که از سوی مردم و زبان مردم در مذاکرات هسته ای سخن گفته، حرفی نابجا و کذب است، زیرا مردم و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنوز از میزان دقیق بده بستانهای آقای ظریف به کدخدای(آمریکا) جناب روحانی خبر ندارند! و لذا هر گاه ملت از تیم مذاکره کننده هسته ای میزان داده ها و ستانده ها را پرسیده اند، آقایان مذاکره کننده می گفتند؛ محرمانه است و این در حالی بود که مردم ایران از مسئولین رژیم صهیونیستی و آمریکا میزان داده ها و ستانده ها و عقب نشینی های پی در پی تیم مذاکره کننده ایرانی می شنیدند و آقای ظریف هم در پاسخ به مردم ایران می گفت؛ آنها برای مصرف داخلی خودج این خبرهای کذب را اعلام می کنند و بعد از امضاء برجام، مردم کشورم دریافتند که رئیس جمهورمان و تیم مذاکره کننده به ملت ایران دروغ گفته است.

اگر دولت اعتدال غربزده بپذیرد که بخشی از ملت ایران همانهایی بودند که در زمان بیانیه لوزان و صدور برجام به کف خیابانها آمده و با اعلام رئیس جمهورشان مبنی بر لغو تمام تحریمها به شادی و شعف پرداختند، پس چرا این ملت در زمان اجراء برجام و یک سالگی آن به خیابانها نیامدند؟ و جشنی هم برگزار نکردند؟ و از ظریف و روحانی تشکر ننمودند؟! پاسخ این سئوالات این است که ملت دریافتند که تحریمی لغو نشده و اکثر وعده های دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای دروغ بوده است.

جناب ظریف شما که بارها به ملت گفتید که از خطوط قزمز ترسیمی مقام معظم رهبری عبور نکرده اید، پس چرا رهبری فرمودند: «در توافق اخیر هسته ای نیز که مورد تأیید قرار گرفت و مذاکره کنندگان کشورمان نیز مورد قبول بودند، همین اتفاق افتاد و در مواردی، وزیر محترم امور خارجه به من گفت: ما نتوانستیم برخی خطوط قرمز را حفظ کنیم». فلذا مردم انقلابی ایران زبان ظریف را زبان گویای خود ندانسته، زیرا این لب و زبان، بارها در برابر ملت خود با اخم و ترشروئی و دروغ ظاهر شده ولی در برابر دشمن اصلی انقلاب اسلامی یعنی شیطان بزرگ به خنده و بزک کردن و تفریح در خیابان پرداخته، پس ادعای آقای ظریف کذب است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ