سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 شهریور 1 , ساعت 2:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی تفکرات متزلزل علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دو دهه گذشته مورد واکاوی قرار می گیرد، به نکات حیرت انگیزی میا رسیم، یک روز نامه هایی به محمد خاتمی رئیس جمهور وقت می نویسد و او را سکولار می خواند، روز دیگر برای دیده شدن و ورود به خانه ملت، آویزان دیوار اصولگرایان و احمدی نژاد رئیس جمهور سابق می شود و دیروز هم به دیوار لیست امید دخیل بست و مجدداً بر صندلی مجلس تکیه زد و لذا حضور اینگونه تفکرات متزلزل و خوارجی در مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز، برای نظام اسلامی خطر آفرین است، زیرا؛ امثال علی مطهری در لحظات حساس و سرنوشت ساز، همانند ابوموسی اشعری در تحمیل حکمیت به نفع معاویه و بر ضد علی علیه السلام رأی داده و بی شک این جماعت خوارج صفت در مقابل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم خواهند ایستاد! و موضعگیری علی مطهری در فتنه سال 88 و حمایت از رئوس فتنه و درخواست رفع حصر سران فتنه، درستی این نظر را تائید می نماید.

پس از اینکه نظام اسلامی، حضور داعش را بعنوان خطر جدی در داخل مرزها و برخی از شهرها و استانهای کشور احساس کرد، ضرورت برخورد قاطع با گروههای تروریستی، در دست بررسی قرار گرفت و با صلاحدید مسئولین عالی رتبه نظام اسلامی و شورای عالی امنیت ملی مقرر شد که هواپیماهای راهبردی روسیه از پایگاه شهید نوژه همدان و آسمان ایران برای یکسره کردن کار داعش و سایر گروههای تروریستی در سوریه به پرواز درآیند، که در این اثناء پاره های قرآن، توسط حامیان وهابی، غربی و سازمان ملل متحد بر سر نیزه رفت و فریاد علی مطهری و برخی از نمایندگان مجلس، در حمایت از اسلام آمریکائی به هوا برخاست و نسبت به استقلال کشور و نقض قانون اساسی دچار دغدغه شدند!ه

باید گفت؛ این جماعت که مزورانه دغدغه استقلال کشور را مطرح می کنند، هیچگاه فریادشان در زمان اجراء ننگین برجام که استقلال و امنیت کشور را نشانه رفته، بلند نشد! و عدم انجام تعهدات از سوی آمریکا در برجام، آنها را ناراحت نکرد و در فتنه سال 88 نه تنها در مخالفت با براندازن فتنه گر و سران فتنه سخنی نگفتند، بلکه به حمایت از آنان اقدام کردند! و لذا می شود نتیجه گرفت؛ که اگر جنگ صفین و یا عاشورائی برپا شود، امثال علی مطهری جائی در سپاه امام علی و امام حسین علیهم السلام نخواهند داشت!!!

دیالوگ ماندگار مختار بهترین شرح حال علی مطهری ها است که می گوید: «امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است . تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است . عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش، و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سربه سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ