سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 95 شهریور 2 , ساعت 3:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

بیش از 350 هیئت اقتصادی-سیاسی اروپائی در پسا برجام راهی ایران شدند، اما علی رغم خوشبینی حاج حسن روحانی به غرب،ت هیچ قراردادی منعقد نگردید! و از محل فروش نفت جدید، هیچ پولی به کشور برنگشت!، لذا رئیس جمهورمان، که از عنایات کدخدا(آمریکا) ناامید گردیده، وزیر خارجه خود را به کشورهای آمریکای لاتین راهی کرد تا ضمن حضور در کشورهایی که حیات خلوت کدخدا محسوب میشوند، این پیام را به دوستان آمریکایی خود ارسال کند، که اگر در انجام تعهداتشان برابر برجام عمل نکنند، ممکن است که ایران سطح روابط با کشورهای آمریکای لاتین را که برای خوشایند کدخدا(آمریکا) در 3 سال گذشته به حد صفر رسانده بود، بار دیگر روابط اقتصادی-سیاسی را همانند رئیس جمهور سابق با کشورهای پیرامونی آمریکا گسترش دهد و این هشداری است، اگر آمریکا اقدام رئیس جمهور لیبرال ایران را یک بُلوف سیاسی قلمداد نکند!

پس از کودتای ترکیه و فشاری که رجب طیب اردوغان برای استرداد فتح الله گولن به آمریکائیها وارد کرد، این زمینه در مسئولین اجرائی کشورمان، که هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند، پدیدار شد که برای فشار به آمریکا، باید همانند کشور ترکیه عمل نمود و لذا آقای جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در اولین گام راهی کشورهای آفریقائی شد و پس از آن سفر به کشورهای آمریکائی لاتین را در9 حیات خلوت آمریکا آغاز نمودتا شاید کدخدا از خر شیطان پیاده و آمال و آرزوهای اعتدالیون را برآوده و در مقابل ایستادن چرخ سانتریفیوژها، چرخ اقتصاد کشورمان را به گردش درآورد!

وقتی کدخدا(آمریکا) در برجام بدفرجام متوجه این موضوع شده، که امکان خرید تأسیسات هسته ای ایران را به ثمن بخس دارد، آیا حاضر است به کسی که خود را به رایگان خلع سلاح کرده، امتیازی بدهد؟! وقتی ما در سرای آخرت، شیطان را مقصر خطاهای خود معرفی می کنیم، آیا شیطان داوطلبانه در نزد خدا شهادت می دهد و جرم گناهان ما را بواسطه اغواگریش می پذیرد؟!

پاسخ خوشبینی حاج حسن روحانی به آمریکا را باید در سخنان منطقی هوشنگ امیر احمدی دلال رابطه با آمریکا در تصویر مقابل دید، که بعنوان یک عبرت فراروی ماست! آیا جریان اعتدال غربزده، عبرت می گیرد؟ و یا همچنان بدنبال تحقق اهداف شیطان بزرگ در هویت زدائی از انقلاب اسلامی در پسا برجام است؟!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ