سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای آن که عارفان را با رازگویی طولانی اش، مأنوس ساخت و بر خائفان، لباس دوستی خود پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام]
 
یکشنبه 95 شهریور 7 , ساعت 7:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

بارها هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی به برخی از نتایج ملموس برجام و تأثیرات آن در زندگی مردم اشاره کرده اند، کهب وقتی از مردم خوب کشورم در خصوص درستی سخنان هاشمی و روحانی سئوال می کنم، مردم سخنان آن دو را نادرست و فریبکارانه می دانند! مثلاً این دو از پهلو گیری کشتی ها و کاهش چشمگیر هزینه ها در بنادر ایران سخن می گویند، اما وقتی از قیمت خرید برنج تایلندی و اروگوئه که مصرف عمده قشر مستضعف جامعه ایران است، از مردم می پرسیم، در پاسخ می گویند؛ که بعد از اجراء برجام قیمت این دو نوع برنج بیش از 50 درصد افزایش پیدا کرده و لذا اگر منظور جناب رفسنجانی و روحانی لمس کردن افزایش قیمت کالاها پس از اجراء برجام باشد، حرف آنان درست است، والا سخن آنان مزورانه و دروغی بیش نیست.

آقایان هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی ادعا می کنند که برجام یک فرصت است! پس لازم است آقایان این فرصتهای گرانبهاء را برشمارند تا مردم فرصتها را دریابند!، البتهه هاشمی و روحانی هیچگاه نگفته اند که برجام برای ایران یک فرصت است و لذا اگر منظورشان فرصت برای دول غربی و شیطان بزرگ است، حرف درستی زده اند والا رهبر معظم انقلاب برجام را تنها یک تجربه برای ملت ایران دانسته و فرمودند: « آمریکایی‌ها می‌خواهند همه چیز را بگیرند و هیچ چیز ندهند؛ مذاکره با چنین کشوری مانع جدی در پیشرفت کشور است. آیا پس از 6 ماه تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می‌شود؟ حدود 2 سال پیش گفتیم ملت به عنوان یک تجربه به مذاکرات هسته‌ای نگاه خواهد کرد

با این وجود به هاشمی و روحانی می گوئیم؛ شما فرصتهای فرا روی نظام اسلامی را بمدت سه سال در کویر شوره زار توهمات خود به بازی گرفتید و ملت را فریب دادید و برجام را مایه عزت خواندید! شما به مردم وعده برداشته شدن تحریمها را داده بودید!، که کدخدایتان(آمریکا) آن را برنداشت و در نزد ملت مفتضع شدید! امام خامنه ای در خصوص نتایج برجام فرمودند: «برجام برای برداشتن تحریم بود، برداشته نشده معلوم شد که آمریکایی‌ها در ظاهر وعده می‌دهند اما در عمل توطئه می‌کنند؛ این آمریکاست.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ