سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش اندوزد و به آن عمل نکند، خداوند روز قیامت وی را نابینا برانگیزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
 
دوشنبه 95 شهریور 8 , ساعت 3:58 عصر

به نام خدا و برای خدا

هاشمی رفسنجانی مدتی قبل در خیانتی آشکار در صفحه توئیتر خود نوشت: «دنیای فردا دنیای گفتمان هاست، نه دنیای موشک ها» پسا از این سخن نابجا بود که موجی از انتقاد نسبت به حاج آقا رفسنجانی آغاز شد و لذا مقام معظم رهبری در 11 فروردین 95 پاسخ این یاوه سرائی را داده و فرمودند: «روزگار، روزگار همه‌ چیز است، وگرنه به‌ راحتی و به‌ صراحت حق ملت را خواهند خورد. اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسأله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است»

پس از موضع گیری شدید مردم و رهبری نسبت به سخنان کدخدا(آمریکا) پسند هاشمی رفسنجانی، ایشان مجبور شد، گناه اقدام زشت و ضد انقلابی را به گردن تنظیم کننده توئیتر خود انداخت!

فرد متکبر و خودخواهی همانند هاشمی رفسنجانی، اقرار به اشتباه را دون شأن خود می داند و لذا برای سیراب کردن نفس سرکش خود، با زبان بی زبانی خواسته های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش(مورخ 28 مرداد 95) مطرح و می گوید: «اگر می بینید که آلمان و ژاپن این روزها هنوز محکمترین اقتصاد دنیا را دارند اینها بعد از جنگ جهانی دوم و محروم و ممنوع شدن از اینکه نیرویع نظامی داشته باشند، خوب نیروهای نظامی بیشترین خرج های را در کشورهای در حال جنگ می بردند، پول هایشان آزاد شد و رفت دنبال کارهای علمی تا اقتصادی علمی و دانش بنیان برای خودشان درست کردند، این راه الان باز شده در ایران، شما معلمان شما مدیران شما دلسوزان کشور و مربیان باید وارد این فضا بشوید مطمئنم که دوره دوم دولت آقای روحانی می تواند ما را به آنجا برساند

عجیب است! هر آنچه آمریکا و رژیم صهیونیستی در پسا برجام، خواستار اعمال محدودیت در صنایع موشکی و نیروهای نظامی ایران شده اند، از سوی هاشمی رفسنجانی در داخل کشور باز تولید می شود! البته نیروهای ارزشی و پاسداران عزیر انقلاب اسلامی، توطئه هاشمی رفسنجانی را در زمان ریاست جمهوریش مبنی بر ادغام سپاه پاسداران در ارتش را فراموش نمی کنند و به یاد دارند که دستان ناپاک با برخی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی چه کرد! و لذا نیروهای نظامی اجازه تعبیر خوابهای آشفته و پریشان پایان عمر حاج آقا خاطره را نخواهند داد و ایشان هم بهتر است به نوشتن خاطرات راست و دروغ بپردازند!، ولی در خصوص خاطره نوشتن از جنابش می خواهیم که امام را در خواب نبیند، زیرا ممکن است مجدداً خاطره ای جعل کند! که امام در خواب به ایشان گفته باشد، که شکل گیری انقلاب اسلامی کار اشتباهی بوده است!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ