سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم را با ناز چه کار که آغازش نطفه بوده است و پایانش مردار . نه روزى خود دادن تواند و نه تواند مرگش را باز راند [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 شهریور 13 , ساعت 6:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

بعد از اینکه بانک‌های اروپایی بر خلاف تعهدات خود در برجام، از همکاری بانکی با ایران خودداری کردند و آبروی جنابب روحانی بخاطر بدعهدی کدخدا(آمریکا) و اروپا به خطر افتاد، لیبرالها و سر سپردگان دولت اعتدال، چاره کار را از کدخدا(آمریکا) جویا شدند و آمریکا هم امر کرد که باید به اتحادیه بین‌المللی مبارزه با پول‌شویی(FATF) مراجعه و دستورات آنها را عملیاتی کنید! و لذا برجام 2 در سکوت خبری، بدستور رئیس جمهور و هدایت جاسوس نشاندار تیم مذاکره کننده هسته ای(دری اصفهانی) کلید خورد، تا شرایط FATF برای اجراء تحریمها علیه نهادها و سازمانهایی که از سوی کدخدا مورد تحریم قرار گرفته بودند، در داخل کشور مهیا گردد!

مدتی قبل بانکهای کشور لبنان در اقدامی هماهنگ با غرب، حسابهای حزب الله لبنان را مسدود کردند و امروز (13/6/95) هم مطلع شدیم که نامه ی خود تحریمی تعدادی از بانکهای کشور علیه نهادها و سازمانهای دولتی صادر شده و لذا این ننگ ابدی بر پیشانی لیبرالهای دولت اعتدال نشست که نظام اسلامی را در اوج قدرت و اقتدار، درu مقابل نظام سلطه خلع سلاح می نمایند و مجلس شورای اسلامی هم بدون هماهنگی قبلی! به تعطیلات تابستانی می روند تا احساس تکلیفی در مقابل لیبرالها غربزده دولت اعتدال نکنند!

در تحریم نهادها و سازمانهای دولتی، سئوالاتی چند مطرح است؛ چرا دولت اعتدال همنوا با نظام سلطه به این اقدام ننگین تن داده است؟! آیا پروژه ای برای دو قطبی کردن جامعه ایرانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری 96 در دست اجراء است؟! "بازی دولت اعتدال با قواعد دشمن، در زمین خودی،" بر اساس کدام راهبرد و برجام نانوشته عملیاتی گردید؟! آیا نظام سلطه قصد قرار دادن آرمانهای نظام اسلامی در برابر اقتصاد و لغو تحریمها را ندارد؟!b

همانطور که ملت ایران می دانند، رئیس جمهورمان در پسا برجام، بدنبال اجراء برجامهای 2 و 3 و 4 با آمریکائیها بود که با هوشیاری و روشنگری به موقع رهبری، دیگر حسن روحانی از برجامهای چند گانه سخنی به میان نیاورد، ولیکن در خفا عملیاتی کردن آنها را در دستور کاری حود داشت که یکی از آنها قبول شرایط  FATF بود.

استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ تا کنون نتوانسته است ملت ایران را بخاطر اقتصاد در برابر آرمانها و نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی قرار دهد و لذا ممکن است، آمریکا و رژیم صهیونیستی، در رو در رو قرار دادن ملت ایران، همانند؛ سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان، با خود تحریمی داخلی از سوی بانکهای کشور، موفق شوند و جناب حسن روحانی هم سهم خود را از این خیانت بزرگ، در انتخابات ریاست جمهوری 96 از سوی کدخدا(آمریکا) با لغو برخی تحریمها، دریافت و مجدداً پیروز انتخابات ریاست جمهوری گردد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ