سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 شهریور 14 , ساعت 10:40 صبح

به نام خدا و برای خدا

با ضرب آهنگی که حسن روحانی با وعده جدیدی در جهت چرخیدن اقتصاد کشور شروع کرده بود، کمتر کسی فکر می کردع که جناب روحانی مردم را سرکار گذاشته و در بازی برد-برد به نفع کدخدا(آمریکا) و بر علیه منافع ملی کشور آب در هاون می کوبد، اما وقتی آمریکا حاضر نشد به تعهدات خود طبق برجام عمل نماید، ضرب آهنگ منافقانه به سردی گرائید و مسیر دیگری برای توطئه پسا برجامی با مدیریت آمریکا و میدانداری دولت اعتدال آغاز و خبر از برجامهای متعدد بگوش رسید، که با موضع گیری و تدبیر حکیمانه امام خامنه ای توطئه گران داخلی از برجامهای چندگانه سخن نگفتند.

وقتی بصورت عمیق به اقدامات دیپلماسی دولت اعتدال نگاه می کنیم، گویا توطئه ای پیچیده و سنگین و یا بقول آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، "پخت و پزی در کار است"، و لذا در پسا برجام با قراردادهای ننگینی از سوی دولت لیبرال و غربزده جناب روحانی روبرو شده ایم که هر کدام از آنها، استقلال و امنیت نظام اسلامی را به مخاطره می اندازد. یک روز قرارداد جدید نفتی (IPC) با رویگرد خارج کردن نفت از سیطره نظام اسلامی تنظیم می کنند! و فردای آن روز خبر می رسد که غربزدگان دولت اعتدال، تن به ذلت کاپیتالاسیون FATF داده و خود تحریمی برخی از نهادهای نظامی، امنیتی و سازمانهای دولتی را آغاز کرده اند و جناب ظریف وزیر خارجه کشورمان هم در سخنانی ذلیلانه و از سر استیصال، به کشورهای کهن حاضر به همکاری بانکی با ایران نیستند، اعلام نموده که از کدخدا(آمریکا) برایشان نامه آرام بخش می گیرد!

این صحنه ها را وقتی محققانه با رویدادهای سالهای 59 و 60 و فشارهای وارده به جریان مؤمن به اسلام و انقلاب مقایسه می کنیم، درمی یابیم که بنی صدر جدیدی رئیس جمهور است و اجازه تحویل سلاح جنگی به نیروهای سپاه و بسیج را جهت جلو گیری از پیشروی نیروهای بعثی عراق نمی دهد! وقتی این روزها برخی از بانکها، بدستور رئیس جمهور به نهادهای انقلابی نامه ارسال می کنند که بخاطر اینکه از سوی آمریکا در لیست تحریم هستید، امکان همکاری با شما را نداریم، بیاد روزهای سال 60 در گرمای 50 درجه ای خوزستان می افتم، که کارخانه یخ از دادن یخ به رزمندگان اسلام خودداری می کرد!

باید به حاج حسن روحانی گفت؛ شما 85 درصد از توان هسته ای را همانند سال 82 با اجراء برجام تقدیم غرب و نفع رژیم صهیونیستی نمودید! و حاضریم مابقی آنرا هم تقدیم کدخدایتان(آمریکا) همانند رئیس جمهور لیبی نمائید، ولی دست خیانتت را از سر استقلال و امنیت کشور بردار وا پای داعش و منافقین را با اقدامات ضد امنیتی به کشور باز نکنید! مگر امروز بنی صدر رئیس جمهور است که به محاصره و تحریم نهادی انقلابی و امنیتی اقدام نموده است؟! مگر محمد رضا شاه با مجلس فرمایشی شاه ایران است، که با پذیرش شرایط FATF شاهد کاپیتالاسیون جدیدی هستیم؟!!!!

امام خمینی با بصیرتی مثال زدنی حال روز کشورمان را از اقدامات غربزدگان، چنین ترسیم کرده و فرمودند: «ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، کلن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت. این ها برپا دارندگان سلطه ابرقدرت ها هستند و سرسپردگانی هستند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی شوند.» (صحیفه /جلد 15 / صفحه446)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ