سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که به ناحق، پشت مسلمانی را برهنه کند [و بر آن تازیانه زند] و کسی است که به ناحق، کسی را که وی را نزده است، بزند یا آن را که قتلی مرتکب نشده است را بکشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 95 شهریور 17 , ساعت 3:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

در تعاریف سیاسی و اجتماعی، مؤلفه های استحکام نظام اسلامی بر 5 پایه استوار است، شامل: 1-ایدئولوژی(اسلامف انقلابی)، 2-امامت(ولایت فقیه)، 3-امت(مردم) 4-ساختار(قانون اساسی) 5-جهاد و مبارزه(ایثار) و لذا جبهه انقلاب اسلامی با جبهه استکبار جهانی در پیچ بزرگ تاریخی با شدت تمام در جنگ سخت، نیمه سخت و نرم درگیرند.

حال اگر وضعیت جبهه انقلاب اسلامی و جبهه استکبار جهانی را واکاوی نمائیم، صحنه را بگونه ای می بینیم که تمام عناصر استحکام انقلاب با عناصر قدرت استکبار درگیر است و هر کدام تلاش دارد که رقیب را از صحنه خارج کرده و گفتمان خود را بر جهان حاکم نماید. لذا ضرورت دارد بصورت اجمال به تعریف عناصر استحکام قدرت انقلاب اسلامی پرداخته شود، تا صحنه درگیری هر دو جبهه، برای همراهان و دوستان "وبلاگ وزنه سیاسی" ملموس گردد.

1-استحکام ایدئولوژی(اسلام انقلابی)؛ امروز استکبار جهانی با تمام قوا به اسلام انقلابی که مخالف اسلام آمریکائی است، حمله نموده و لذا لیبرالیسم داخلی را به جنگ اسلام ناب محمدی فرستاده تا با طرح ادبیات روشنفکری غربی، اسلام سکولاریسم و لیبرالیسم را جایگزین آن نمایند. عبدالکریم سروش در دانشگاههای کشور، پیرامون حسین(ع) و  ملای رومی سخنرانی می کند و حاج حسن روحانی هم کربلا را درس مذاکره می خواند!ا

2-استحکام امامت (ولایت فقیه)؛ حملات سازماندهی شده جبهه استکبار و جریان زر و زور و تزویر به اصل ولایت فقیه و پیگیری تشکیل شورای رهبری از سوی هاشمی رفسنجانی بر کسی پوشیده نیست!

3-استحکام امت(مردم)؛ جنگ نرم گسترده ای که از سوی شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی جهت تغییر رویکرد مردم به سوی اومانیسم یا لذت گرائی و اصالت فرد کاملاً مشهود است!

4-استحکام ساختاری(قانون اساسی)؛ رفراندم برای تغییر قانون اساسی بارها در مجامع داخلی و خارجی طرح گردیده تا از این طریق بتوانند ساختار نظام اسلامی را تغییر دهند و لذا هم افزائی دقیقی بین لیبرالهای داخلی و جبهه استکبار جهانی برای تغییر ساختار نظام اسلامی در برجام و پسا برجام به چشم می خورد.

5-استحکام جهاد(ایثار)؛ دشمن خارجی و دنبال روهای داخلی آن، در تلاشند تا با ادبیات "افراطی و تندرو" جبهه وفاداران به انقلاب اسلامی را از صحنه خارج نمایند و لذا نیروهای بسیجی را بعنوان حافظان جبهه انقلاب اسلامی مورد شدیدترین حملات ناجوانمردانه قرار می دهند.ت

با توجه به درگیری تمام عیار مؤلفه های قدرت نظام اسلامی با جبهه استکبار جهانی، شرط ماندگاری انقلاب اسلامی چیست؟ حضرت روح الله تکلیف همه را مشخص و پاسخ را چنین فرمودند: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش میکنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.» (امام خمینی 29/4/1367)

پس، اگر برخی از نااهلان و نامحرمان، سنگرهای انقلاب اسلامی را تسخیر و کانونهای قدرت را تصاحب کرده و از درون سنگر انقلاب به اسلام ناب محمدی یورش می برند، باید بستر حضور محرمان و اهلان انقلاب اسلامی با روشنگری و بصیرت افزائی، توسط خواص و عمارهای امام خامنه ای فراهم گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ