سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خشمناک شوم ، کى خشم خود را فرو نشانم ؟ آنگاه که انتقام گرفتن نتوانم ، تا مرا گویند اگر شکیبا باشى بهتر یا آنگاه که توانم تا مرا گویند اگر ببخشایى نیکوتر . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 شهریور 20 , ساعت 4:27 صبح

به نام خدا و برای خدا

با خبر شدیم که وزیر اقتصاد دولت اعتدال آقای طیب نیا در یک اقدام گستاخانه، توافقی را با FATF امضاء کرده، که حاضرل نیست متن آن را منتشر نماید! شواهد و قرائن حاکی از آن است، که وزیر مربوطه بیش از یک سال بنا بر توصیه کدخدا(آمریکا) مشغول رایزنی با FATF است. حال سئوال اینجاست، مگر در توافق FATFچه چیزی گنجانده شده، که وزیر آن را محرمانه دانسته و از افشاء آن می ترسد. وزیر اقتصاد با کدام پشتوانه، از طرف نمایندگان مجلس، قول تغییر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 94 را FATF داده است؟! در مجلس و دولت بر علیه نظام اسلامی چه می گذرد، که از ملت پنهان می کنند؟!!!

باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بپرسیم، وقتی در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، نمایندگان مجلس به تغییر ساعت ادارات، که از وظایف قوه مجریه است، گیر می دادند، چرا امروز ساکت و سر در گریبانند و از حقوق ملت در خانه ملت دفاع نمی کند؟! پشت پرده تضعیف نمایندگان مجلس، کدام جریان نفاق با رئیس دولت، هماهنگی کرده و نمایندگان را از وظایف اصلی خود دور می نماید؟! آیا قرار است، آقای علی لاریجانی،غ همانند برجام زمینه تصویب ژله ای توافق FATF را در مجلس فراهم نماید و برای قرادادهای نفتی هم از همین روش، نمایندگان مجلس دور بزند و سپس، همانند انتخابات 7 اسفند 94 سهم خود را دریافت نماید؟!

اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقام نمایندگی به سوگند خود برابر اصل 67 قانون اساسی وفادار باشند، باید سریعاً نسبت به استیضاء وزیر خودسر و گستاخ اقتصاد اقدام نموده و در صورتیکه رئیس جمهور دستور به امضاء توافق ننگین FATFرا صادر کرده باشد، باید برابر قانون اساسی جلوی افراطیگری و بی قانونی جناب روحانی سد گردد، والا این تفکر حاکم بر دولت، که در برجام خسارت سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیتی به کشور وارد نمود، در صورت فرصت و غفلت نمایندگان مجلس، انقلاب اسلامی را با دستان بسته، تحویل کدخدایش، آمریکا خواهد داد!غ

باید به نمایندگان مجلس، که در انجام وظایف نمایندگی ناتوانند، هشدار داد و تسلیت گفت، زیرا مجلس بخاطر اقدامات مغایر رئیس و هیئت رئیسه مجلس، فلج گردیده و عده ای از نمایندگان را تبدیل به وکیل الدوله کرده است! هر چند که نمایندگان انقلابی مجلس تلاش شایسته ای را داشته اند، ولکن وقتی نایب رئیسی در مجلس، همانند مسعود پزشکیان با چند دوره نمایندگی بگوید؛"به دلیل تخصصی بودن موضوع، از FATF سر درنمی آورم"! و نایب رئیس دیگرش، علی مطهری به دفاع از منافقین بپردازد! آیا باید منتظر معجره شد، تا نمایندگان بتوانند از حق نمایندگی خود و ملت در مقابل دولت لیبرال زیاده طلب، بهره مند گردند؟! فلذا؛ مجلس دهم نمی تواند، ادعای "در رأس امور بودن" داشته باشد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ