سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 شهریور 26 , ساعت 12:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

اخیراً حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، فرزند حضرت آیت الله جوادی آملی، قلم به دست شده و طی نامه ای به آقاین محمدجواد ظریف، برجام را صلح حدیبیه دانسته و با هزاران سپاس از آقای ظریف خواسته است، که برجام را بعنوان یک ماده درسی در در دستور تدریس دانشگاهها قرار داده و برجام بعنوان یک سند افتخار، الگوی برای سایر کشوهای اسلامی در روابط بین المللی قرار گیرد.

در زمانی که خود آقای ظریف و تمام اعضاء تیم مذاکره کننده بجز فرد جاسوس!، برجام را روی کاغذ موفق و در اجراء به نفع آمریکا دانسته اند و اعلام کرده اند که آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نکرده و پول فروش نفتمان هم به کشور باز نمی گردد و بانکهای بزرگ حاضر به معامله با ایران نیستند و فساد و ناکارآمدی برجام زبانزد خاص و عام شده، مرتضی جوادی آملی با بهره گیری از تفکر التقاطی در یک اقدام عجیب و کوته بینانه، برجام را همانند صلح حدیبیه دانسته است!

البته اینگونه تمجیدها و تعریفهای ناصواب از نظر لیبرالیسم هیچ اشکالی ندارد، ولیکن وقتی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمانm در مجلس قسم جلاله می خورد، که با اجراء برجام مشکلی برای کشور بوجود نمی آید و امروز ناله اش در خصوص بدعهدی آمریکا به آسمان برخاسته، آیا مقایسه برجام با صلح حدیبیه، کمال بی معرفتی و عقب ماندگی سیاسی نویسنده نامه را اثبات نمی کند؟!

اگر ملت و همراهان عزیز وبلاگ وزنه سیاسی، نسبت به افکار سیاسی آقای مرتضی جوادی آملی شناخت داشتند، نیازی به پاسخ نبود، ولکن باید فرزند حضرت آیت الله جوادی آملی به مردم نجیب کشورم پاسخ گویند؛ که بر اساس کدام مدارک و اسناد، برای پدر بزرگوراشان ثابت کردند که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تقلب روی داده؟ و چرا زمینه کناره گیری پدرشان را در اوج فتنه 88 از امامت جمعه قم فراهم کردند؟!

مرتضی جوادی آملی باید پاسخگو باشد؛ زمینه ملاقاتهای مخفی شبانه برای همسران برخی از مؤثرین در فتنه 88 با برخیت از بزرگان قم با چه اهدافی مهیا می شد، این ملاقاتها در حالی انجام می گرفت که شوهران آنان بعنوان سرشاخه های اصلی فتنه 88 در تهران دستگیر شده بودند!!!

شاید! حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی با نوشتن این نامه، قصد از بین بردن اثرات سخنان دقیق و درست پدرشان در خصوص  لفظ دیوث سیاسی را داشته که در ملاقات با آقای محمد رضا عارف، حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی فرمودند: «کسی که بیگانه را راه می دهد دیوث سیاسی است بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیر شدن با غیرت سازگار نیست»!!!

با این حال؛ مقایسه غیر حرفه ای برجام با صلح حدیبیه، نشان از بی اطلاعی نویسنده ندارد، بلکه دستور نوشتن نامه در آستانه سفر رئیس جمهور به نیورک بر اساس سفارش مخصوص از پاستور صادر شده وگرنه وقتی حامیان اصلی برجام هم حاضر به دفاع از آن نیستند و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعاً به حسن روحانی رأی نمی دهند، پس این مجیز گوییها همانند آب در هاوان کوبیدن است!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ