سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوتاهى در کار را پشیمانى بار است و دور اندیشى را سلامت در کنار . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 95 شهریور 30 , ساعت 11:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

علی رغم انتقادات جدی رهبر معظم انقلاب به نتایج برجام و مصاحبه رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه حاصل برجام برایا ایران هیچ بوده و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان هم اخیراً گفته، توافق هسته‌ای ایران با 1+5 نقص‌هایی دارد که اگر تیم مذاکره‌کننده در تنظیم برجام دقت بیشتری می‌کرد، طرف امریکایی نمی‌توانست از آن سوء‌استفاده کند. اما اقدام سئوال برانگیز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور، مبنی بر  اینکه روز 23 تیر ماه هر سال (روز تصویب برجام) بعنوان "روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان" در متن تقویم جمهوری اسلامی گنجانده شود، همه را شگفت زده کرد!

واقعا اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار کوته بینانه است، زیرا وقتی دولت ایران برجام را اجراء کرده، اما برای کسب رضایت کدخدا(آمریکا) مجبور است، تعدادی از هواپیماهای پهن پیکر و دور پرواز سفارش داده به شرکت ایرباس فرانسه را لغو نماید، آیا این برجام ذلت پذیر، لیاقت گنجاندن در تقویم کشورمان را دارد؟! ا

رئیس جمهور در روز پذیرش برجام در صفحه تلوزیون حاضر و رسماً اعلام کرد که در روز اجراء برجام تمام تحرمها لغو می گردد ولکن آقای عراقچی پس از گذشت مدتی در شبکه دو سیما اعلام کرد، که از اول هم قرار نبوده همه تحریمها لغو شود، فلذا در شرایطی که تحریمها لغو نشده! و مشکل آب آشامیدنی مردم را جناب روحانی با برجام حل نکرده! و بیکاری جوانان هم گریبان رئیس جمهور را گرفتهآیا اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حلقه تکمیلی عوام فریبانه رئیس جمهور نیست ؟!

در حالی که امروز بخشی از حل معادلات بین المللی در گرو رضایت ایران اسلامی است، اما رئیس جمهورمان برای رضایت کدخدایش آمریکا، ذلت پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن را می پذیرد، آیا برای این ذلت، باید تقویم عزت مآبانه ایران اسلامی، توسط بزرگان شورای عالی انقلاب فرهنگی به کذب و عوام فریبی دولت اعتدال آلوده شود؟! چرا آن شورای معزز در زمین اعتدالیون لیبرالغ غربگرا بازی کرده و روز تصویب برجام  را "روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان" مصوب نمایند؟!

در شرایطی که حد یقف پسا برجام نامشخص است و دولت اعتدال بخشی از اقدامات مشترک را بصورت محرمانه با آژانس و آمریکا برخلاف منافع کشورمان به امضاء رسانده و حاضر به اعلام رسمی آن نیست، آیا اقدام آن شورا عقلانی است؟! پس، بهترین کار برای عزیزان شورای عالی انقلاب فرهنگی ابطال مصوبه روز سه‌شنبه 3 شهریور 95 خود می باشد. اعضاء محترم نباید اجازه دهند که رئیس جمهور و همفکران ایشان، اهداف بلند و مترقی شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای تفکرات انحرافی اسلام رحمانی(لیبرالیسم) به بازی گیرند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ