سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خرد تو را این باید که راه گمراهى‏ات را از راه رستگاریت ، نماید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 2 , ساعت 9:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اهمال آمریکا در اجراء برجام واکنش نشان داد و گفت: «آمریکا همهل تعهداتش بر اساس برجام را انجام داده است ... تیم‌های از وزارت خارجه و وزارت خزانه‌داری که مداوم در تماس با بانک‌ها و شرکت‌های بین‌المللی هستند برای این که روشن کنند که لغو تحریم‌ها یعنی چی و چه درهای تجاری با ایران باز شده است و ما جلوگیری نمی‌کنیم از تجارت مجاز با ایران

آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان ناخواسته، معنی تعریف تجارت آزاد با ایران از نظر آمریکا را چنین بیان کرد: «در تنظیم بــــرجــــام باید دقت بیشتری می کردیم.»

وقتی یکی از اعضاء مؤثر برجام، اعتراف می کند که در تنظیم برجام دقت نکرده ایم،-یقینا با دستور جناب روحانی- امروز ذلیلانه دولتب اعتدال می پذیرد که تجارت آزاد با ایران توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تعریف شود! و لذا رمز دیپلماسی ذلیلانه آقای روحانی در سازمان ملل را باید در اینجا جستجو کرد!

با این حال رئیس جمهور کشورمان پس از بازگشت از آمریکا، در ادعایی که با سخنان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مغایرت دارد، گفت: «در نیویورک در سطح وزرا و در سطح مدیران کل دو جلسه برگزار شد و در جلسه وزرا همه با قاطعیت به آمریکا گفتند که این مواردی که شما انجام می‌دهید با برجام منطبق نیست و باید کار خود را اصلاح کنید و آمریکا هم قول داد روند را اصلاح کند.»!!!!!

آقای روحانی در مصاحبه خود با خبرنگاران در ایران، مطالب درستی را بر زبان آورده که مغایر دیپلماسی ذلیلانه دولت اعتدال است، ایشانا معترفانه می گوید: «تمام سران کشورهایی که وقتی به ما می‌رسند به صراحت از ما می‌‌پرسند که باید چکار کنیم. برای سوریه، عراق و یمن باید چه کار کرد؟ بنابراین همه قبول دارند که ایران راه حل است و کشوری تاثیرگذار است و نقش او در منطقه نقشی‌ بی‌بدیل است

حال سئوال جدی ملت بزرگ ایران از حاج حسن روحانی این است؛ اگر قبول دارید که کشورمان در منطقه تأثیرگذار و بی بدیل است، پس چرا همانند غربزده ها و لیبرالها، ذلیلانه دست دیپلماسی شما به سوی کشورهای غربی دراز شده و در راستای تضعیف کشور قدم بر می دارید و آمریکا را کدخدا ده می نامید؟!

رهبر عزیزمان با انتقاد از کسانی که توفیقات ملت از جمله پیشرفتهای علمی را نادیده می گیرند در 17 دی 93 فرمودند: «باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید، تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که آمریکایی ها، امروز با کمال وقاحت می گویند، اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ