سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور حکمت، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 مهر 5 , ساعت 10:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای بن رودزف معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص موفقیت در برجام گفت: «دیپلماسی بیشتر از هر اقدام دیگر  لآمریکا در طول دهه‌های گذشته برنامه هسته‌ای ایران را به عقب رانده است. آنچه ما با دو سال دیپلماسی با ایران به دست آوردیم بیش از چیزهایی بود که با دهه‌ها تحریم و خصومت به دست آوردیم

البته رئیس جمهور ایران هم بر اساس مشی دیپلماسی از نوع ذلیلانه! آنهم به نفع کدخدا(آمریکا)!، توانمندی هسته ای ایران را نابود کرد! و آنچه را که آمریکا و رژیم صهیونیستی در 37 سال انقلاب اسلامی، با تحمیل جنگ، ترور، کودتا و تحریم بدست نیاوردند در یک دیپلماسی ذلیلانه نقداً تقدیم کدخدا نمود! و لذا بعد از 3 سال جار و جنجال در دفاع از دیپلماسی و برجام، آخرالامر سر شرمندگی بر آستان ملت ایران نهاد و بخاطر اعتماد بیجا به آمریکا با صدایی لرزان وا برافروخته خبر از بدعهدی شیطان بزرگ در اجراء برجام داد. این جریان لیبرال آنقدر به آمریکا خوشبین و وابسته است، که وقتی از نیویورک  بازگشت، گفت؛ کدخدا قول داده جبران کند!

البته آقای بن رودزف در خصوص رمز و راز دیپلماسی موفق می گوید: «دیپلماسی به جسارت سیاسی نیاز دارد. اقدام اوباما برای تهدید طرح‌های تحریمی قانونگذاران آمریکا به وتو در حین ادامه مذاکرات هسته‌ای را شایسته تقدیر دانست.»

البته جناب روحانی با توجه به خاطرات حاج آقای رفسنجانی، متخصص دیپلماسی پنهانی با دشمنان اصلی انقلاب بوده و در این رابطه از جسارت لازم به نفع کدخدا برخوردار است! و تجربیات فراوانی برای متوقف کردن ماشین جنگی ایران در دفاع مقدس، برخلاف دکترین حضرت روح الله داشته که منجر به چند تذکر به ایشان شده بود!

در هر صورت، ماحصل دیپلماسی ذلیلانه دولت اعتدال، که تاکنون از پرده برون افتاده، برجام، قرارداد مالیFATF و قراردادهای نفتی IPC می باشد که همگی به نفع دشمنان ایران و برضرر منافع ملی از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی منعقد گردیده ون متأسفانه هنوز مردم ایران و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سایر توافقات سری و محرمانه دولت اعتدال با آمریکا و کشورهای 5+1 و آژانس انرژی اتمی خبری ندارند!

با توجه به اینکه جناب روحانی جسارت لازم در دیپلماسی انقلابی را نداشته و آمریکا را کدخدا ده می داند و بارها خبر کذب مراودات بانکهای اروپایی با بانکهای ایرانی داده بود، که در جریان سفر به نیویورک، گفته های خود را تکذیب کرد!، لذا دروغ مراودات بانکی برای همگان اثبات شد، پس رئیس جمهور باید سریعاً گزارش جامعی از دیپلماسی پنهان و خیانت بار دولت اعتدال، که موجب شادی مسئولین ارشد و اتاقهای فکری آمریکا شده به افکار عمومی ارائه نماید، تا با خروش انقلابی ملت روبرو نگردد، زیرا ملت ایران در مدت 30 ماه مذاکرات هسته ای، مرتباً شاهد دیپلماسی ذلیلانه و منافقانه از سوی جریان اعتدالیون غربگرا بوده اند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ