سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 مهر 9 , ساعت 10:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

با انصراف زود هنگام احمدی نژاد از کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 96 ظاهراً آب زیر پوشت جواد ظریف افتاده و برجام راک بر خلاف نظر خالی بندی رئیس جمهور، آفتاب تابان و مه درخشان ندانسته و در مصاحبه با فرید زکریا در آمریکا می گوید: «ما هیچ وقت وعده آفتاب و ماه یا هر چیز دیگری نداده بودیم. ما به مردم گفته بودیم موانع کسب و کار را بر می‌داریم.» (ماشاء اللله به این همه رو، البته دست آموزان مکتب غرب همین گونه هستند!)

ظاهراً در اردوگاه لیبرالهای غربگرا(اصلاح طلبان) جنگ قدرت آغاز شده، عارف  به خود نمایی پرداخته تا انتقام ریاست مجلسی را از روحانی بگیرد، ظریف که تاکنون بصورت آنلاین دستورات غلط و لیبرالی آقای روحانی را به نفع کدخدا(آمریکا) عملیاتی می کرد، این روزها برضد برجام و حاج حسن سخن می راند! و اگر پرده از اسرار حضور حسین فریدون (برادر رئیس حمهور) در مذاکرات هسته ای و قبول برخی شروط قرون وسطائی کدخدا(آمریکا) بردارد، آنگاه مقصر اصلی برجام و ناامیدی مردم نمایان می گردد و قطعا سقوط جناب روحانی، همانند احمدی نژاد قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 رقم خواهد خورد و زمینه حضور ظریفم الممالک بعنوان امیر کبیر!(از نوع قلابی) و رقیبی خطر ناک برای حاج حسن فراهم می شود!

آقای ظریف که منکر  سخنان رئیس جمهور در 17 خرداد 94 شده، در دروغی آشکار به فرید زکریا در نیویورک می گوید: «ما هرگز نگفتیم با برجام تحریم‌های آمریکا علیه ایران لغو می‌شود.» باید پاسخ دروغگویان مکتب غرب را داد، که اگر شما این اکاذیب را مطرح نمی کردید، رئیس جمهور هر گز با چالش بزرگ دروغ، تزویر و نفاق در پیشگاه ملت و رهبری روبرو نمی شد.

آیا ظریف و حریان باند کثیف و نفوذی نیویورکی ها، نمی دانستند که اگر تحریم دلار آمریکا لغو نشود، بانکهای اروپائی امکان همکاری با بانکهای ایرانی را ندارند؟! به ظریف و دیگر اعضاء تیم مذاکره کننده باید گفت؛ جناب روحانی، بر اساس پیامهای شما و برادرش (حسین فریدون)، سخن از لغو همه تحریمها می داد! لذا اگر سخنان امروز و دیروز شما و رئیس جمهور بر اساس یک سناریوی آمریکای است، برای یک بار هم که شده با ملت فهیم خود، صادق باشید!!! که شاعر می گوید:

خدا به خیر کند حُقّه‌ی سیاسی را / حقوق‌دانی و تکلیف ناشناسی را

خدا به خیر کند کدخدا هراسی را / «ظریف کاری» و لبخند التماسی را

به وهم، دور زمان، بر مرادشان رفته ست/که جون، عصر خمینی ز یادشان رفته ست

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ