سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گنجی سودمندتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 مهر 11 , ساعت 3:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای محمود احمدی نژاد، بنا بر مصلحت شخصی و جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه، با توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی از کاندیداتوری انتخاباتع ریاست جمهوری سال 96 انصراف داد. پس از انصراف زود هنگام احمدی نژاد، جریان غیرانقلابی وسوسه شد تا زمزمه عبور از حاج حسن روحانی را در محافل حزبی خود کلید بزند!

آقای روحانی، هیچ سابقه ی روشنی در جریان اصلاحات نداشته، ولذا گزینه مطلوب اصلاح طلبان در سال 92 نبود ولکن وضعیت به گونه ای رقم خورد که رأی آنان در سال 92 ناچاراً به سبد جناب روحانی ریخته شد و انتظارشان این بود، که همانند رئیس جمهور اسبق، دولت کاملاً در اختیار آنان باشد، اما با ترکیب مجلس نهم و طرح شعار عوام فریبانه اعتدال، امکان واگذاری صد در صد دولت به اصلاح طلبان نبود و دولت اعتدال، بر اساس شرکت سهامی تقسیم شد و هر فرد و گروهی سهم خود را دریافت نمود! آقایان هاشمی رفسنجانی(وزرای اقتصادی، بازرگانی، نفتی و معاون مدیریت)، لاریجانی(وزارت کشور) ناطق نوری(دو با جناقش وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنیاد شهید) و ...!ی

با توجه به جلسه رئیس جمهور با موسوی خوئینی ها، مبنی بر اخذ رضایت مجمع روحانیون مبارز و اصلاح طلبان برای حمایت مجدد در انتخابات سال 96 و با عنایت به کنارگیری زود هنگام احمدی نژاد، جریان غیرانقلابی به این نتیجه رسید، که رقیب جدی برای گزینه ی احتمالی آنان وجود ندارد ولذا موضوع عبور از روخانی را کلید زدند، هر چند که یحتمل، با فشار و تهدید جناب رفسنجانی، مجددا ً از رئیس جمهور فعلی حمایت نمایند!

البته، با عنایت به اینکه رئیس جمهور، هیچ اقدام مثبتی در جهت رضایت ملت و حل مشکلات اقتصادی کشور ندارد، لذا جریان غیرانقلابی، دیگر اندک آبروی خود را به پای اعتدالیون لیبرال نمی ریزد و ملت مجدداً گول شعارهای کذب برد-برد!، برجام را خدا آورد! وق ملت باید شکر نعمت (برجام) بجا آورند، نخواهند شد و قطعا در وقت لازم، انتقام سختی از جریان زر و زور و تزویر خواهند گرفت.

در ضمن مساعدت حتمی کدخدا(آمریکا) به جناب روحانی را نباید از یاد برد، زیرا رئیس سازمان سیا در این رابطه گفت: «تصور می‌کنم که این (توافق) کار درستی بود که انجام شد، این کار رئیس‌ جمهور (حسن) روحانی را هم که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد. او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند، ... به نظرم روحانی نشان داده که علاقمند است که ایران را به جامعه ملل (آمریکا) بازگرداند

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ