سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، شخصی را دوست دارد که در میان جمعیّت، بی آن که هرزه درایی کند و ناسزایی گوید، شوخ باشد، با تفکّرش تنها شود، با عبرت ها خلوت گزیند، و با نماز، شب زنده داری کند . [امام باقر علیه السلام]
 
یکشنبه 95 مهر 18 , ساعت 11:10 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 منتفی شد، جریانی که آمریکا را کدخدا می داند و فرمان دولتغ اعتدال را در کنترل دارد، یگانه راه موفقیت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را دو قطبی کردن جامعه و شکستن وحدت ملت می داند، لذا طرحهای مختلفی را برای این هدف شیطانی در دست اجراء دارد که یکی از آنها برگزاری کنسرتهای موسقی است. این جریان نفاق، به وزیر ارشاد متذکر شده، که اگر با این استراتژی همراهی نکند و دو قطبی در جامعه شکل نگیرد، کرسی وزارتخانه را باید ترک نماید.

یکی از اهداف رئیس دولت اعتدال، شعار چرخیدن سانتریفیوژها به همراه چرخیدن اقتصاد کشور در مذاکرات هسته ای بود و در این مسیر، آنچنان شیفته کدخدا (آمریکا) شده بود، که فکر می کرد در پایان مذاکرات هسته ای و رفع تحریمها، جناب روحانی به یک قهرمان بی بدیل از سوی آمریکا تبدیل می شود، اما با اجرائی شدن برجام، خوشبینی افراطی حاج حسن به یأس مبدل شد و لذا اساتید دروغ وت تزویر، وارد میدان شده و گفتند؛ هدف دولت از برجام، گشایش اقتصادی بوده، نه لغو تحریمها؟!

در زمانی که هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود، وقتی از ایشان در خصوص چرائی تأسیس دانشگاه آزاد سئوال می شد، در پاسخ می گفت؛ بیکاری یک جوان با سواد، بهتر از بیکاری فرد بیسواد است و لذا تحصیل در دانشگاه آزاد را برای سرگرم نمودن قشر جوان و جویای کار دهه 70 مفید می دانست. بر همین اساس، جناب روحانی که سالها در محضر آقای رفسنجانی تلمذ کرده، بعد از گذشت 33 ماه از عمر دولتش و عدم حل مشکل اقتصادی و بیکاری جوانان، از تزویر پدر خوانده دولتش در دهه 70 بهره جسته و مشکل کشور را عدم برگزاری کنسرتها دانسته و وزیر مربوطه را بخاطر پذیرش عدم برگزاری کنسرت در مشهدالرضا علیه السلام توبیخ می کند!

اگر احیاناً یک درصد کنسرتها بدلائل مختلف مجوز برگزاری دریافت نکردند، آیا آسمان به زمین آمده که اینچنین رئیس دولت اعتدال پریشان خاطر شده و برمی آشوبد؟! موضع گیری جناب روحانی، همانند موضعگیری معاویه در شهر مدینه است کهع وقتی به آن شهر سفر کرد، مقداری موی یک خانم را از جیبش بیرون آورد و به مردم آن شهر نهیب زد که چرا وضعیت حجاب خانها در شهر مدینه این قدر ناهنجار است؟! (در مثال مناقشه نیست)

مردم باید بیدار باشند و نسبت به توطئه های دولت اعتدال و اصلاح طلبان آمریکائی، مبنی بر دو قطبی کردن جامعه هوشیار باشند، که جماعت زر و زور و تزویر موفقیت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را در زدودن وحدت ملی کشور می دانند و لذا نباید به لیبرالهای غربزده، مجال شکستن وحدت ملی و دو قطبی کردن جامعه را داد و در عرصه ی جنگ احزاب و پیچ بزرگ تاریخی، نقش خواص طرفدار حق، در ایجاد خاکریز روشنگری و بصیرت افزائی، بسیار اهمیت دارد.

والسلام

 غ



لیست کل یادداشت های این وبلاگ