سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]
 
پنج شنبه 95 مهر 22 , ساعت 4:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

یکی از حربه های منافقانه که از صدر اسلام تاکنون مورد استفاده قرار گرفته، دو قطبی سازی جامعه برای پیروزی در انتخابات است و این سناریو، بعد از رحلت رسول مکرم اسلام، برایع  ایجاد انحراف در انقلاب علوی، عملیاتی گردید و لذا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای جلوگیری از "فتنه دو قطبی جریان نفاق"، به آقای احمدی نژاد که با داشتن رأی بسیار بالا، یک قطب مؤثر قلمداد می شد، توصیه فرمودند؛ تا از ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 پرهیز نماید و ایشان هم پذیرفتند.

علی رغم خروج زود هنگام رئیس جمهور سابق از گردونه انتخابات 96 به نظر می رسد که "جریان زر و زور و تزویر" استراتژی دو قطبی کردن جامعه را کنار نخواهد گذاشت و با انواع و اقسام حیله ها بدنبال اجراء این سناریو هستند و در این راستا "فضای مجازی" بعد از "مسئله کنسرتها" دومین تزویر حریان نفاق برای ایجاد دو قطبی در سطح جامعه، بویژه بر روی نسل جوان کشور است.ت

دولت لیبرال اعتدال، مرتباً از گسترش پهنای باند اینترنت و عدم فیلترینگ شبکه های مخرب بیگانه دفاع می نماید، حتی جناب روحانی در انتخابات 7 اسفند سال 95 با شجاعت تمام اعلام نمود، که اجازه نداند در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شبکه هایی که از لندن انتخابات استان تهران را مهندسی می کردند، برای ساعاتی مسدود شود! لذا دولت اعتدال با حمایت شبکه های مجازی بخصوص تلگرام و شبکه بی بی سی کسانی را در تهران وارد مجلس شورای اسلامی نمود که مسائل اولیه سیاسی، اجتماعی و حتی اعتقادی را نمی دانند! و بعضاً پدران حرام لقمه آنان همانند؛ ابوموسی اشعریها و زبیرها بیت المال مسلمین را بالا کشیده و آن را حق خود از انقلاب می دانند!

آری دولت اعتدال بخاطر خوشبینی افراطی به شیطان بزرگ و غفلت از بکارگیری توانمندی داخلی در بخشهای مختلف اقتصادی، در سراشیبی سقوطا قرار گرفته، زیرا وقتی در بازی برد-برد، مغلوب کدخدا(آمریکا) شده و نصیبش از برجام به قول ظریف الممالک و رئیس بانک مرکزی "هــــیــــچ" است و فیش گیت(دزدیهای نجومی قانونمد!!!) آبروی آنها را به باد داده، پس، جریان مومن به اسلام و انقلاب، نباید صحنه را برای دو قطبی شدن جامعه که قطعاً به نفع جریان نفاق زر و زور و تزویر است، مهیا نماید.

در این خصوص، عمارهای انقلاب اسلامی باید به روشنگری پرداخته و اجازه فراموشی خسارات بیش از 70 میلیارد دلاری برجام، جریان فیشهای نجومی و کرسنت را ندهند! و آن را بعنوان یک مطالبه ملی پیگیری و اگر قوه قضائیه به هر علتی، نتواند و یا نخواهد گریبان دزدان قانونمند را بگیرد، پس وظیفه ملت است که با هدایت خواص و عمارها، مطالبه گری خود را مرتباً از دولت اعتدال و قوه قضائیه طلب کرده تا خواص بی بصیرت و دنیا طلب، نتوانند انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را با همکاری دشمنان انقلاب اسلامی به سوی دو قطبی شدن مدیریت نمایند.  

والسلام

ا



لیست کل یادداشت های این وبلاگ