سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن ( ع ) فرمود : ] پسرکم چهار چیز از من بیاد دار ، و چهار دیگر به خاطر سپار که چند که بدان کار کنى از کرده خود زیان نبرى : گرانمایه‏ترین بى‏نیازى خرد است ، و بزرگترین درویشى بیخردى است و ترسناکترین تنهایى خودپسندى است و گرامیترین حسب خوى نیکوست . پسرکم از دوستى نادان بپرهیز ، چه او خواهد که تو را سود رساند لیکن دچار زیانت گرداند ، و از دوستى بخیل بپرهیز ، چه او آنچه را سخت بدان نیازمندى از تو دریغ دارد ، و از دوستى تبهکار بپرهیز که به اندک بهایت بفروشد ، و از دوستى دروغگو بپرهیز که او سراب را ماند ، دور را به تو نزدیک و نزدیک را به تو دور نمایاند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 23 , ساعت 10:40 صبح

به نام خدا و برای خدا

حقیر قصد دفاع از آقای احمدی نژاد را ندارم و این را هم می دانم که رهبر معظم انقلاب ایشان را برادری مؤمن خطاب کردندم و توصیه فرمودند که این دوره کاندیدا نشود، ضمناً هیچ فرد با انصافی خدمات گسترده آقای احمدی نژاد را فراموش نخواهد کرد، مگر جریان نفاق، لذا وقتی یک کوتله سیاسی که خود معترف به ندانستن است، "محاکمه احمدی‌نژاد و رفع حصر، سران فتنه را مطالبه ملی می داند" بر خود فرض دانستم که پاسخ فردی که در کویر اندیشه برهوتی خود، فکر می کند، "که آب به سر بالا می رود و باید ابوعطا بخواند"، را بدهم.

بعد از انصراف احمدی نژاد از کاندیداتوری سال 96 این روزها مردم مستضغف جامعه می پرسند؛ مگر کسی دیگری هست که به او رأی دهیم؟! واقعآ باید برای مسعود پزشکیان تأسف خورد، که این فرد نماینده مجلسی است، که در تبریز در حد عمل جراحی قلب آنهم برای دستمزد ناچیز! با مردم ارتباط دارد و دیگر هیچ؟!!!! 

تا قبل از انصراف محمود احمدی نژاد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 96 کمتر کسی خواستار محاکمه ایشان می شد و او را در جایگاهی می دیدند که تنها با حضور او دو قطبی شکل می گرفت، اما این روزها برخی از کسانی که حب فتنه گران را دارند، برای طرح موضوع رفع حصر سران فتنه، محاکمه احمدی نژاد را مطالبه عمومی می دانند!

البته جریان منافق، از جامعه ارزیابی داشته و می دانند وقتی برای "هــــیـــچ" (نتایج برجام) میشود بخشی از جوانان را به کف خیابانها کشید و برای "هـــیـــچ" آقای ظریف لقب امیرکبیر می گیرد، آیا نمی شود برای "هـــیـــچ" محاکمه احمدی نژاد و رفع حصر سران فتنه را منافقانه مطالبه ملی نامید!ح

البته حق خود می دانیم؛ از آقای پزشکیان که با زد و بند بین فراکسیونهای مجلس، نایب رئیس آنجا شده، سئوالی بپرسیم؛ که در روز نهم دی 88 شما در کدام سوراخ خزیده بودید، که امروز رفع حصر سران فتنه را مسئله ملی می دانید؟! لذا باید به امثال ایشان متذکر شد، وقتی افراد فاقد سواد سیاسی، اقتصادی و ... به مراکز مهم تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور رخنه نمایند، آنگاه دولت اعتدال با حقه بازی می تواند، مسائل مهم ملی را همانند؛ FATF، برجام و IPC را بدون اطلاع نمایندگان مجلس و بر خلاف اصول متعدد قانون اساسی با کفار امضاء نماید و به جناب پزشکیان هم بعنوان سرباز پیاده خود، امر می کنند، که محاکمه احمدی نژاد و رفع حصر سران فتنه را از مطابات ملی اعلام نماید!

گویند؛ به عارفی راگفتند: خداوند را چگونه می بینی؟ گفت: آنگونه که همیشه میتواند مچم را بگیرد، اما دستم را می گیرد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ