سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 95 مهر 23 , ساعت 10:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ریاست جمهوری در پسا برجام، ساخت 400 هتل 4 و 5 ستاره توسط کشورهای خارجی را با نگاه درآمد زائی در 11 سال آینده در برنامه خود قرار داده و قرارداد تعدادی از آنها با سرمایه گزاران آلمانی، ترکیه ای و آذربایجانی نهایی کرده است. آیا از طریق ساخت هتل، شاهد نوعی تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود؟! آیاق سازندگان این هتلها نظارت دستگاههای دولتی ایران را بر فعالیت خود پذیرفته اند؟! آیا کسب ثروت، آنهم با حمله به مبانی دینی و اعتقادی ملت و نظام دینی، مشروع است؟!

امروز کشور عزیز ما در منطقه یکی از امن ترین کشورهای جهان شمرده می شود و لذا توطئه ای فرهنگی در پسا برجام علیه کشورمان با مدیریت لیبرالهای دولت اعتدال در حال محقق شدن است!

اگر به سخنان آقای حسن روحانی در10 اردیبهشت 94 و 15 اردیبهشت 95 با نظر زمینه سازی تهاجم فرهنگی نگاه کنیم، به عمق توطئه لیبرالها با همراهی غرب علیه مبانی دینی و اعتقادی نظام اسلامی پی می بریم، ایشان می گوید: «اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم و نزاع‌های بنیان‌کن وحدت جامعه را به مخاطره نیندازد، باید فضا را باز کرده و آستانه تحمل خود را بالا ببریمحاج حسن روحانی در 15 اردیبهشت 95 پا را از این هم فراتر نهاده و همچون میرزا ملکم خان، تقی زاده و کسرویها علیه اسلام انقلابی لب به سخن گشوده و می گوید: «معلمین ما باید برای جوانان ما تشریح کنند که ما انقلاب اسلامی داریم و ما در پی اسلام انقلابی نیستیم.»

حاج حسن روحانی با پنهان کردن جهان بینی خود، در 10 اردیبهشت 94 می گوید: «بسیاری از مشکلات ما ریشه در بینش، جهان‌بینیف و فرهنگ حاکم بر اذهان و افکار ما دارد و اگر بتوانیم در دیدمان نسبت به مسایل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نوعی همدلی بوجود آوریم، مشکلات‌مان، مرتفع خواهد شد.»

یافتن جهان بینی جناب روحانی دشوار نیست، به این سخنان توجه کنید تا به جهان بینی لیبرالیستی ایشان واقف شوید، که می گوید: آمریکا کدخدای ده است! هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم! نیروی انتظامی حق نظارت بر برگزاری کنسرتها را ندارد! کربلا درس مذاکره است! بر خلاف نظر حضرت روح الله و رهبری با شیطان بزرگ می نشیند!، او را شیطان نمی داند! با سفارش او به وزیر خارجه آمریکا و خانم وندی شرمن در خلال مذاکرات هسته ای هدایای نفیس تقدیم می نمایند! لذا قطعاً جهان بینی، چنین فردی(حسن روحانی) لیبرالیسم غرب بوده که با جهان بینی دینی التقاط گردیده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ