سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در سفارش به هشام : مبادا که حکمت را فرو افکنی و آن را نزد نادانان بنهی . [امام کاظم علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 6 , ساعت 2:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

جناب روحانی با استفاده از مشاورین غربزده و غربگرا، تمام ظرفیت نظام اسلامی را در سبد مذاکرات هسته ای و به قول خودش، تعامل با دنیاف (آمریکا) قرار داد و می گفت؛ در مقطع 100 روزه مشکل اقتصادی کشور را مرتفع می کند" و پس مدتی متوجه اشتباه فاحش خود شد و گفت؛ "در روز اجراء برجام تمام تحریمها لغو می گردد!" و سپس با وعده های خال بندی گفت؛ "با لغو تحریمها، مشکل آب آشامیدنی، اشتغال، ریزگردها و بانکی حل می شود" ولیکن پس از بدعهدی کدخدا و عدم لغو تحریمها، حاج حسن درمانده و خجل از روی ملت و رهبر شد و لذا برای اینکه پاسخ بدعهدی کدخدا را بدهد و مردانگی خود را ثابت نماید، حمله گازانبری خود را با سلاح زبان و ادبیات سخیف و کودکانه بر ضد منتقدین داخی کشور در همایش روستا و استان مرکزی به اجراء درآورد!

جناب روحانی در همایش مورخ 1 آبان 95 که احتمالاً مصداق آن خودش می باشد، می گوید: «به جای حرف‌های صد من یک غاز و مشوش کردن اذهان مردم همه باید دستل به دست هم دهیم و کشور را احیا کنیم.» ایشان همچنین در سفر به استان مرکزی مورخ 2 آبان 95 می گوید: «یک عده کودک درب باغ آمده اند و می گویند سیب و گلابی کجاست که می خواهیم میل کنیم. ما باغ را از دست غاصب خارج کردیم، نهال(برجام) به دست ملت (آمریکا) کاشتیم و آماده باروروی است، اما صبر لازم نیست برای باروری این باغ؟»

البته جناب روحانی در برطرف کردن دشمنی بین آمریکا و ایران، سابقه طولانی دارد و حتی در مقطع جنگ تحمیلی هم بنا بر خاطرات متعدد هاشمی رفسنجانی اقدامات ایذائی قابل توجهی در ایجاد رابطه با آمریکا داشته است و لذا در اولین روز ریاست جمهوری خود و قبل شروع مذاکرات هسته ای، برای جلب رضایت کدخدا، اکثر مراکز هسته ای را به حالت نیمه تعطیل درآورد و ارسال تجهیزات تکمیلی نیروگاه اراک را متوقف و در نهایت بر اساس برجام و دستور کدخدا، قلب رأکتور اراک را که در مرحله پایانی و راهد اندازی بود خارج و با بتن پر کرد!

عیار التقاطی حاج حسن روحانی برگرفته از اومانیسم غرب و اسلام است! و در مدت عمر ریاست جمهوریش ثابت شده و لذا تفسیر عملی ایشان از آخرین آیه سوره مبارکه فتح چنین است؛ در برابر دشمنان مهربان و لبخند بر لب! و نسبت به دوستداران انقلاب اسلامی، سرسخت و عصبانی! و این تفکر التقاطی مایه ننگ نظام جمهوری اسلامی است!

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ  ... (سوره فتح آیه 29) ترجمه: «محمد فرستاده خدا است و کسانی که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند ... » پس چرا حسن روحانی بر اساس دستورات قرآن عمل نمی کند؟! پاسخ را باید در تفکرات لیبرالیستی(اسلام رحمانی) ایشان جسجو کرد!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ