سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آبان 6 , ساعت 9:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

همه کسانی که به لیبرالیسم گرایش پیدا کرده و از آنجا به جریان فراماسونری پیوسته و در خدمت اهداف غرب درآمده،ئ معمولا تظاهر به دین داری کرده ولی از تعهد دینی تهی هستند! زیرا، دستورالعملهای دینی تشیع با ایدئولوژی غرب سازگاری ندارد.

وقتی پرونده جریان اومانیسم را از بایگانی پادشاهان قاجار تا به امروز بیرون می کشیم، به چندین سئوال برمی خوریم؛ که چرا انسان لیبرال غربی با انسان لیبرال ایرانی متفاوت است؟! چرا انسان لیبرال غربی به کشور و استقلال و توان ساخت ملی خود پایبند و پایدار است ولی انسان لیبرال ایرانی خود را نوکر غرب دانسته و توانائی ملی کشور خود را انکار می کند و به "ما می توانیم" اعتقاد ندارد؟!

برای پاسخ به این سئوالات کافی است به پرونده روشنفکرانی که از زمان عباس میرزای قاجار تا کنون برای تحصیل به اروپا و آمریکا رفته اند، نگاهی گذرا بیندازیم،ا آنگاه به غربزدگی و غربگرای آنان پی خواهیم برد. لیبر الیسم در غرب، انسان غربی را از خدا جدا می کند و به خودش متکی می نماید، اما لیبرالیسم غربی، از زمان قاجار تا به امروز، انسان لیبرال ایرانی را از خدا جدا کرده و به نوکری  خدمت به منافع خود درآورده است. لذا طرح اسلام رحمانی از سوی جناب روحانی بر گرفته از اندیشه های لیبرالیسم غرب است که از دوره تحصیل خود در انگلستان،به ارمغان آورده است! و بر همین اساس، آمریکا را کدخدای ده می داند و بدنبال بستن با کدخدا است با هر قیمت آن هم برای ماندن در قدرت!!!

علی رغم اینکه مسئولین آمریکائی بارها اعلام کرده اند که به مسئولین ایرانی اعتماد ندارند، اما رئیس جمهورمان با داشتن تفکر لیبرالی،ئ چندین بار از خوشبینی و اعتماد به آمریکا سخن بر زبان آورده است! و لذا خبر از آن دارد، که افرادی در دولت اعتدال حضور دارند که شعارشان "ما نمی توانیم" است و برای اثبات غربزدگی و سرسپردگی خود، می گویند؛ ایرانی فقط می تواند آبگوشت بزباش تهیه نماید و خواستار ورود متخصص از غرب هستند!!!

جریان لیبرالیسم، که امروز در قامت نازیبای اعتدال جلوه گری می کند، سازش و تسلیم شدن در برابر آمریکا و غرب را تعامل با جهان می خواند!

توجه جناب روحانی را به گزارشی از ساواک جلب می کنم و می گویم؛ که انقلاب اسلامی اینگونه بدست آمده نه با سخنرانی شما که بلافاصله از کشور متواری و به انگلستان می رفتید!!!

گزارش بدین شرح است:

تیمسار ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور اداره دوم-32د 10/10/1357                         خیلی محرمانه

موضوع: قشریون خبر واصله حاکیست:

در ساعت 18/30 مورخه 22/9/1357 دو دستگاه خودرو شخصی که یکی از آنان پژو به شماره 35328 ـ تهران ل بود، در خیابان ‌آیزنهاور با یکدیگر تصادف نمودند که به خودرو دیگر مبلغ 60000 ریال خسارت وارد گردید و افسر راهنمائی ضمن کشیدن کروکی تصادف اظهار نمود من کروکی را کشیدم ولی شما باید پولش را از خمینی بگیرید.

هر دو راننده ناراحت شدند و راننده پژو مزبور چکی به مبلغ 70000 ریال نوشت و اظهار داشت (فدای یک ریش خمینی، و بلافاصله راننده خودرو بعدی چک را گرفته و ضمن سوزانیدن آن در جلو جمعیت اظهار نمود فدای خمینی).

 ارزیابی خبر: قابل تحقیق و بررسی است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ