سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آبان 8 , ساعت 9:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی به ادبیات زشت چاله میدانی رئیس دولت اعتدال، جناب آقای حسن روحانی در دفاع از برجام و حمله به منتقدین آنف نگاه می کنیم، به یاد سخنان جفری دیوید ساکس پدر شوک درمانی اقتصادی آمریکا افتادم، که وقتی یلتسین معترضین برنامه اقتصادی ساکس را از دم گلوله گذراند، جفری ساکس آمریکائی که حالا مشاور یلتسین شده بود، مخالفین برنامه اقتصادی خود را با برچسب کمونیست‌ و سرمست قدرت مورد حمله قرار می داد و به هیچ عنوان از اقدامات خود که موجب زیانهای چند صد میلیارد دلاری به شرکتهای مهم نفتی و کارخانه های بزرگ اقتصادی روسیه گردید، سخن نمی گفت، همانگونه که جناب روحانی منتقدین برجام آمریکائی را با الفاظی زشت که در شأن جایگاه ریست جمهوری نیست، مورد حمله قرار داده و مرتباً برجام را بزک می کند!

با توجه به حضور مشکوک جفری ساکس در ایران، لازم است به چند نمونه ازح جنایات اقتصادی و انسانی این جنایتکار در روسیه، بلیوی، آرژانتین، چین و لهستان اشاره نمایم. آمار و ارقام فروش شرکتهای نفتی روسیه به ثمن بخس، یادآور قراردادهای نفتی IPC جناب روحانی با شرکتهای خارجی است، در آن زمان، شرکت نفتی بوکس روسیه که میزان نفت تحت کنترلش از نفت کویت بیشتر بود به 309 میلیون دلار فروخته شد! شرکت "نیکل نوریلسک"روسیه که تولید کننده یک پنجم نیکل جهان است، به 170 میلیون دلار فروخته شد!

کشتار صدها هزار نفر در میدان تیان آنمن چین، آغاز تجارت فحشا و انقلاب رنگی در لهستان، حراج 90 درصد از دارایی‌های آرژانتین و بیکاری 30درصدی کارگران بولیوی تنها بخشی از جنایات جفری ساکس در این کشورها است!

با توجه به جنایات بی شمار جفری ساکس، فعال انقلاب هایِ رنگی وَ مشاور جورج سوروس پدر انقلاب هایِ رنگی، متأسفانه این جاسوس نشاندار شیطان بزرگ با حیله و تزویر دولت اعتدال تحت عنوان مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در خرداد ماه 95 به تهران آمد، تا بصورت خاموش، پروژه نفوذ را تحت عنوان شوک اقتصادی به اعتدالیون وابسته به کدخدا(آمریکا)ل آموزش دهد، تا در مقطع انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شوک درمانی اقتصادی را برای بهبود وضعیت اقتصادی، آنهم برای رأی آوری حسن روحانی به اجراء درآورد!

با توجه به حساسیت حضور جفری ساکس در تهران و برگزاری چندین جلسه در برخی دانشگاهها و وزارت خارجه، لازم است، اهداف پشت پرده این حضور مشکوک بررسی، تا همانند دولت اصلاحات، شاهد حضور اساتید براندازی نرم در کشورمان تحت عناوین مختلف نباشیم و جلوی اقدامات ضدامنیتی-سیاسی دولت اعتدال مسدود گردد! زیرا برخی از اعضاء دولت اعتدال، پرونده سیاهی در ارتباط با سازمانهای جاسوسی بیگانه داشته و دارند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ