سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . .در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 12:33 صبح

به نام خدا و برای خدا

پیروزی غیرمترقبه دونالد ترامپ، زنگ خطر سقوط دلواپسان اعتدال آمریکائی را بصدا درآورد، همان کسانی که تمام ظرفیت کشور را طی سها سال گذشته در بازی مزخرف برد-برد قرار داده بودند، پیروزی ترامپ لرزه بر اندامشان انداخت و قطعا بدنبال جای گرمی خواهند بود!، زیرا در چهره رنگ پریده اعتدالیون و ظریف الممالک، ترس و وحشت از پاره شدن برجام موج میزند و لذا جناب روحانی در جلسه هیئت دولت، در سخنانی از روی ضعف، اعلام نمود:نتیجه انتخابات آمریکا اثری در سیاست‌های ایران ندارد! و جناب ظریف هم اجراء نیم بند برجام توسط آمریکا را تقاضا نمود!

در خبر ملاقات معاون اول رئیس جمهور با محمد خاتمی از قول اسحاق جهانگیری آمده بود؛ که آقای روحانی هنوز تکلیفش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 معلوم نیست و اسحاق خان گفته بود؛ که حضور و عدم حضور ایشان، بستگی به پیروزی دموکراتها و عنایت آنان(آزاد سازیف بخشی از پولهای بلوکه شده ایران در بانکهای خارجی) در نزدیکی انتخابات سال آینده را دارد و لذا با پیروزی ترامپ در آمریکا، امید حاج حسن و لیبرالها به یأس مبدل شد!

دونالد ترامپ در ایام تبلیغات انتخاباتی گفته بود؛ که در صورت پیروزی، برجام را پاره خواهد کرد و لذا پاره شدن برجام، جوانمرگی دولت اعتدال را بهمراه خواهد داشت، هر چند که پاره شدن برجام علی رغم خسارت مادی و معنوی بسیاری که به کشورمان وارد کرده، اقدام مبارک و میمونی خواهد بود. علت آن این است، اولاً نظام اسلامی از شیادان لیبرال کدخدا(آمریکا) پسند، خلاصی پیدا می کند و ثانیاً دست و پای ایران اسلامی که به واسطه برجام، 15 سال در قل و زنجیر قرار گرفته، آزاد می گردد.خ

متأسفانه دولت اعتدال طی سه سال گذشته، همواره به بزک کردن شیطان بزرگ مشغول بوده و از این بابت خسارات فراوانی به کشور وارد کرده، که بحشهای از آن قابل جبران نیست و لذا مسئولین قضائی باید گریبان کسانی را که بر خلاف دستور رهبر معظم انقلاب، برجام را زود هنگام برای اهداف پلید گروهی و حزبی اجراء کرده، بگیرند و یحتمل برخی از اعضاء تیم مذاکره کننده و افراد پشت صحنه برجام، قصد خروج از کشور را همانند خاوریها بنمایند! که در این رابطه لازم است، جنبه های احتیاطی توسط مسئولین امنیتی و قضائی پیش بینی گردد.

از حقه های دولت اعتدال پس از پیروزی ترامپ هم، نباید غافل شد، زیرا اینگونه شعر سروده اند:

خدا به خیر کند حُقّه‌ی سیاسی را / حقوق‌دانی و تکلیف ناشناسی را

خدا به خیر کند «کدخدا هراسی» را / «ظریف کاری» و لبخند التماسی را

به وهم، دور زمان، بر مرادشان رفته ست / که «چون عصر خمینی» ز یادشان رفته ست

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ