سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 3:56 عصر

به نام خدا و برای خدا

سیاست دولت اعتدال بر اساس توسعه غربی و رفع نگرانی کدخدا(آمریکا) از انقلاب اسلامی، ریل گذاری شده و در اینا راستا رئیس جمهور لیبرالمان تمام سعی و تلاش خود را برای پرداخت سهم طرفهای 5+1 طبق برجام بکار بست و برجامهای ذلیلانه ای را بر کشورمان همانند برجام هسته ای، آموزشی، نفتی، بانکی و هواپیمائی آنهم به نفع قدرتهای جهانی تحمیل نمود، که عواقب این اقدامات نابخردانه و منافقانه سالها گریبان کشورمان را خواهد گرفت و لذا اگر دونالد ترامپ برجام را طبق قول انتخاباتی خود پاره نماید، رگ و پی اعتدالیون غربزده دولت را پاره کرده! و فرصت طلائی نصیب نظام اسلامی ایران خواهد شد.

پس از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا و پیروزی ترامپ، حال و روز جریان اعتدال بسیار وخیم است و بیم آن می رود که پریشان حالی حاج حسن روحانی و تیم غربگرای دولت اعتدال را وادار به اقدامات افراطی نماید و لذا به نظر می رسد که با انتخاب ترامپ، جریان غربگرای حاکم بر قوه مجریه ایران، تعادل خود را از دست داده و منافع ملی کشورمان را برای جلو گیری از پاره شدن برجام توسط رئیس جمهورت جدید آمریکا، به مسلخ ببرد و برجام ننگین دیگری را بر اساس منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بپذیرد و آنگاه با استفاده از حربه پروپاگاندای، نعره شیطانی سر دهند، که سایه جنگ جدیدی را که آقای ترامپ قصد آغاز آن را بر علیه ایران داشته در نطفه خفه کرده ایم!!!

در هر صورت، همانگونه که انتخابات سال 84 ریاست جمهوری ایران با پیروزی احمدی نژاد، لرزه بر اندام جنایتکاران صهیونیست و آمریکا انداخته بود، امروز هم پیروزی ترامپ، لرزه بر بدن لرزان و ذلیل جریان سازشکار غربزده دولت اعتدال انداخته و لذا جریان مؤمن به اسلام و انقلاب، باید مراقب صحنه داخلی و خارجی باشد، زیرا موقعیت ایران در وضعیت کونی جهان بسیار خطیر است و هر لحظه غفلت در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، عواقب ناگواری را برای آینده اسلام و ایران رقم خواهد زد.

در پایان این وجیزه به بخشی از مصاجبه هوشنگ امیراحمدی که او را دلال رابطهگ ایران و آمریکا می نامند، جلب می نمایم، تا همراهان همیشگی "وبلاگ وزنه سیاسی"، تفاوت دیدگاه این مرد ساکن آمریکا را با تفکرات لیبرالی جناب روحانی ساکن ایران، مقایسه نمایند:

فارس: اگر آقای روحانی بخواهد که اقداماتی را برای ارتباط با آمریکا داشته باشد، باید چه اقداماتی را دنبال کند؟

امیراحمدی: ایشان باید ابتدا نظر رهبری را تأمین کند، تا رهبر برای ایشان خط قرمزهایی بگذارند و در چارچوب آنها جلو برود، یک تیم برجسته آمریکا شناس که این کشور را می‌شناسند وسط بیاورد و یک معامله بزرگ روی میز بگذارد. آمریکایی‌ها یک فرهنگ نظامی ـ سیاسی دارند و بهترین نیرو برای مذاکره سپاه است.

فارس: یعنی سپاه پاسداران وارد مذاکره با آمریکا شود؟!

امیراحمدی: بله، مگر چیست، تنها نیرویی که در کشور آمریکا آن را جدی می‌گیرد، سپاه ایران است.

فارس: یعنی منظور شما بُعد اقتدار در مذاکرات است؟

امیراحمدی: بله، نیرویی که اقتدار دارد و همه روی حرف آن حساب می‌کنند و هم از آن حساب می‌برند. من نمی‌گویم خودِ سپاه برود، بلکه یک تیم مقتدری باید درست شود که در آن سپاه هم حضور داشته باشد.

فارس: از لحاظ پشتوانه دفاعی و اقتدار نظامی می‌گویید؟ل

امیراحمدی: بله، اقتدار نظامی‌، سیاسی، راهبردی، باید نیرویی سر میز باشد که از او حساب ببرند.

بنده در یکی از ایالت‌های آمریکا سخنرانی داشتم، وقتی در باز شد، شوکه شدم، جایی که برای سخنرانی رفته بودم،‌زمانی که وارد شدم دیدم یک عکس بزرگ و تمام‌قد از قاسم سلیمانی وجود دارد، من علت این موضوع را پرسیدم، به من گفتند در دفتر ژنرال‌های ما هم عکس او وجود دارد؛ چرا که ما نمی‌خواهیم فراموش کنیم او هست. به‌عنوان یک دشمن قابل احترام،‌ ژنرال‌های آمریکا قاسم سلیمانی را قبول دارند، می‌خواهم بگویم آمریکایی حرفه‌ای است و با کسی که حرفه‌ای کار کند، احترام می‌گذارد ... آمریکایی‌ها به دشمنان بزرگ احترام می‌گذارند، اما به دوستان کوچک خود کاری ندارند!

وبلاگ وزنه سیاسی: آیا حسن روحانی، جزء دوستان کوچک آمریکا است؟! امیدوارم که مصاجبه امیراحمدی ساکن آمریکا، برای جناب روحانی غربگرا کلاس آموزش و برای سایر لیبرالهای دولتش و پدر معنویش، یعنی هاشمی رفسنجانی درس عبرتی باشد، آیا عبرت می گیرند؟!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ