سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز داد بر ستمگر سخت‏تر است از روز ستم بر ستم بر ، . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 آذر 12 , ساعت 9:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

زمانی که رئیس جمهور لیبرال و کدخدا(آمریکا) باور کشورمان، سرمست توافقات لوزان و ژنو، از شکسته شدن تمامی تحریمها سخن می گفت؛ع رهبر دوراندیش و ژرفنگر انقلاب اسلامی در جوابیه نامه جناب روحانی متذکر شدند که باید تضمین کتبی لازم بخصوص از رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا قبل از اجراء برجام اخذ شود و زمانی تخریب رأکتور اراک شروع شود که باز طراحی و قرارداد لازم برای نوسازی رأکتور آب سنگین اراک تهیه و امضاء شده باشد، اما رئیس جمهور و منافقینی که بدنبال اهداف کثیف سیاسی و تصرف مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 بودند، بدون اخذ تضمین از شیطان بزرگ با عجله شگفت انگیزی قلب رأکتور اراک را از محفضه خارج و با بتن خیانت آمیز پر کردند! و امروز با تصویب ده ساله تحریم داماتو برای دهه سوم که سرمایه گذاری خارجی را در پروژه های نفتی ایران را بسیار محدود می کند، در گل بی تدبیری و خیانتهای خود سردر گریبان مانده اند.

پس از تصویب ده ساله قانون داماتو توسط کنگره و مجلس سنای آمریکا، یحتمل نوبت به جناب روحانی و غربگرایان و غربزدگان دولت اعتدال می رسد، که از حق کدخدا در تصویب قانون فوق دفاع کنند و آن را ناقض برجام ندانند!،غ زیرا کدخدا باوران دفاع از منافع شیطان بزرگ را وظیفه ذاتی خود می دانند!

رهبر معظم انقلاب در 7 اسفند 95 در خصوص رعایت استحکام و پرهیز از عجله و بی‌ملاحظگی در کارها به نکات مهمی اشره کرده و فرنودند: «هر کاری را از ابتدا باید با استحکام آغاز کرد، زیرا عجله در کارها، مشکل ایجاد می‌کند که متأسفانه در این زمینه نیز نمونه‌هایی وجود دارد ... در این مذاکرات بحثهای فراوانی راجع به تحریم‌ها شد، اما اکنون در کنگره امریکا، مسئله تمدید تحریم‌ها را مطرح می‌کنند و مدعی هستند که اینها، تحریم نیست، بلکه تمدید است ... شروع کردن یک تحریم با دوباره شروع کردن آن پس از پایان زمانش، فرقی نمی‌کند و این دومی نیز تحریم و نقض تعهدات قبلی از سوی طرف مقابل است ... وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم و به جایی برسانیم، از جزئیات غفلت می‌کنیم و گاهی غفلت از یک امر جزیی، موجب ایجاد رخنه و نقطه‌ی سلبی در آن کار می‌شود.»

با توجه به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آیا حسن روحانی نقض برجام از سوی آمریکا را اعلام می نماید؟ آیا رئیس جمهورمان به اشتباهات خود در برجام  اعتراف می نماید؟ و یا به دروغ می گوید؛ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و تحریمهای بعدی مهم نیست؟!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ