سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 آذر 14 , ساعت 1:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان همواره به مذاکرات هسته ای با تفکر لیبرالی و کدخدا باوری نگاه می کند و از اول هم واقف بود کهه پذیرش شرایط آمریکا در برجام به امنیت و استقلال کشور آسیب می رساند، ولیکن در ژن لیبرالهای پرورش یافته در دامان غرب، خیانت به کشور دیده می شود و حاج حسن روحانی هم از این دایره بیرون نیست!

رئیس جمهور کشورمان با بهره گیری از تفکر لیبرالی، تلاش می کرد که ملت ایران از توافق اولیه، لوزان و برجام مطلع نشوند و حتی در شورای عالی امنیت ملی، بدنبال مصوبه ای بود که از پخش سخنان رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در خصوص بازگو کردن واقعیات توافقات هسته ای از طریق صدا و سیمای کشورمان جلوگیری نماید.

وقتی اقدامات لیبرالی جناب روحانی در پرونده هسته ای و طرح بحث اعتدال و زندگی مسالنت آمیز با غرب را مورد واکاوی قرار می دهیم، به این نتیجه می رسیم که رئیس جمهور کشورمان بر اساس نقشه راه و پازلی که آمریکا برای فروپاشی انقلاب سوسیالیستی شوروی، بکار گرفت، حرکت می نماید!م

تمرکز آمریکا برای فروپاشی انقلاب کمونیستی شوروی بر دو محور استوار بود 1-تغییر محاسباتی رهبران انقلاب شوروی با بهره گیری از غربگرایان نفوذی در دولت و مجلس دومای شوروی 2-تغییر باور و اعتقاد مردم از طریق رسانه و ماهواره.

برژنیسکی مشاور امنیت ملی آمریکا در کتاب گشکست بزرگ" در خصوص فروپاشی شوروی می نویسد: «ما نه روی قدرت سیاسی و نه روی قدرت نظامی و اقتصادی تکیه کردیم، بلکه تنها از طریق فرهنگ و استفاده نؤثر از رسانه به هدف خود رسیدیم، رسانه ای که بصورت هدفمند و متمرکز برای نفوذ به درون شوروی به راه انداخته شدند

وقتی با نفوذ غربگرایان در بدنه دولت و مجلس دومای شوروی، آقای خروشچف رئیس جمهور وقت شوروی دچار تغییر محاسباتی گردید، آنگاه راه اعتدال را برگزید و به نظریه همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا که از طریق عوامل نفوذی غرب هدایت می شد، تن داد و متوجه جنگ نرمی که آمریکا برای تغییر باور و فرهنگ مردم شوروی به راه انداخته بود، نشد و با ریاست جمهوری یلتسین، عملاً فروپاشی شوری بوسیله جنگ نرم آمریکا رقم خورد!

با کمال تأسف، امروز شاهد تغییر محاسباتی در جناب روحانی، بوسیله عوامل نفوذی آمریکا در بدنه دولت اعتدال هستیم و با طرح مذاکرات هسته ای و پذیرش کدخدایی آمریکا از سوی جناب روحانی، عملاً نقشه راه آمریکا در دولت اعتدال با اجراء فوری برجام اتفاق افتاده و لذا می طلبد، مردم با بصیرت کشورم، ضمن مطالعه چگونگی فروپاشی انقلاب سوسیالیستی شوروی، از انقلاب اسلامی خود، همچون عزیزی در برابر لیبرالهای غربگرا حفاظت نمایند و مقهور عوام فریبی و سخنان کذب رئیس دولت لیبرال اعتدال نگردند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ