سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن درمان بزرگترین درد هست : درد کفر و نفاق و گمراهی وسرگشتگی [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 آذر 14 , ساعت 11:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی کنگره و مجلس سنای آمریکا قانون داماتو را به مدت 10 سال دیگر تصویب و تمدید کردند، انتظار داشتیم که رئیس جمهورمان ازk لفاظی دست بردارد و موضعی قاطع و در شأن نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در مقابل آمریکا بگیرد، ولیکن جناب روحانی با تفکر لیبرالی خود، به آمریکا این پیغام را مخابره کرد، که نگران نباشند، زیرا دولت ایران در صورتی که قانون داماتو بصورت موقت توسط رئیس جهمهور آمریکا به حالت تعلیق درآید، هیچ اقدام مقابل به مثلی انجام نخواهد داد و در زمان ارائه بودجه سال 96 در مجلس گفت: « صریحا اعلام می‌کنم چنانچه این مصوبه به اجرا گذاشته شود نقض فاحش برجام بوده و پاسخ قاطعانه ما را به دنبال خواهد داشت.»

البته جناب روحانی در صحن علنی مجلس نشان داد، که بر ترس و لرز خود از کدخدا(آمریکا) غلبه کرده! و پاه را از گلیمش درازتر کرد و خطاب به "رئیس جمهور مؤدب!" آمریکا می گوید: «رئیس‌جمهور آمریکا موظف است با استفاده از اختیارات خود از تأیید و به ویژه اجرای آن جلوگیری کند.»

ای کاش رئیس جمهورمان لیست برخی اقدامات متقابل خود بر علیه آمریکا را منتشر می کرد، تا ملت ایران و شیطان بزرگ، سخنان ایشان راع عوام فریبانه قلمداد نکنند. اقدامات نابخردانه و خیانت باری که دولت اعتدال، با عجله در زمان اجراء برجام مرتکب شد، نظام اسلامی را در برابر غرب خلع سلاح هسته ای نمود و مسئولین آمریکایی هم واقفند؛ که سخنان رئیس جمهور ایران، برای فریب افکار داخلی بوده و لذا به قول هوشنگ امیراحمدی، هیچ ارزشی برای این دوست کوچک لیبرال خود قائل نخواهند شد!

کدام فرد عاقلی می پذیرد، که وقتی قلب رأکتور اراک برای رفع خطر از رژیم صهیونیستی، توسط دولت بی تدبیر و لیبرال یازدهم با بتن پر شده و تا 15 سال دیگر هم حق تکمیل مجدد آن را نداریم، آیا امکان پاسخ قاطعانه ما در تقابل با قانون داماتوع آمریکا وجود دارد؟! وقتی بیش از 400 کیلو اورانیوم غنی شده 20 درصد، توسط دولت اعتدال نابود شده، چرا باید آمریکائیها سخنان رئیس جمهور ایران را جدی بگیرند و برای آن ارزش قائل شوند؟!

باید به رئیس جمهور و کسانی که دستشان در خیانت برجام آشکار گردیده و بابت برجام به ناحق سکه، مدال شجاعت و تندیس گرفته و لقب امیر کبیر و مصدق بر آنها نهاده شد، گفت: آنچه ملت ایران با خون گرانقدر شهداء هسته ای بدست آورد، لیبرالها و غربگرایان دولت اعتدال با ثمن بخس آن را به کدخدا(آمریکا) تقدیم کردند! و متأسفانه بعد از این همه خیانت، خود را "شرمسار" نمی دانند و همچنان به عوام فریبی ملت می پردازند!!! کاش بانیان برجام و در رأس آنان رئیس جمهور، چهره شهداء هسته ای را می دیدند و شرمسار می شدند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ