سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جان ها چون با یکدیگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 آذر 15 , ساعت 11:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

کارنامه جواد ظریف بعنوان یکی از اعضاء اصلی باند نیویورکی ها، گویای این است که چهار سال قبل از پیروزی انقلابل اسلامی به همراه خانواده ثروتمندش مقیم آمریکا شده و تمام مدارج علمی را در آن کشور گذرانده و از قضاء موفق می شود، جای پائی در نمایندگی مهم و حساس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بدست آورد و در مقطع جنگ تحمیلی سربازیش را در آمریکا می گذراند. ظریف خیلی سریع، مراحل رشد سازمانی را در نمایندگی ایران طی می نماید و بعضاً در دعواهای مهم و حساس بین المللی ایران بر علیه آمریکا حضور پیدا کرده و در غالب آن دعواها، کشورمان مغلوب شده که آخرین آن برجام بوده است!

وقتی در دولت یازدهم جواد ظریف بعنوان وزیر خارجه ایران معرفی شد، آمریکائیها آن را یک امتیاز نقد از سوی حسن روحانی و پیروزی در آینده ای نزدیک برای خود قلمداد کردند، بطوری که آقای دنیس راس از مسئولین امنیتی کاخ سفید، در خصوص انتخاب ظریف می گوید: «انتخاب ظریف بعنوان وزیر خارجه خودش پیام دارد، یعنیل روحانی میخواهد با آمریکا سر موضوع هسته ای توافق کند

آمریکائیها، در تیم مذاکره کننده قبلی(جلیلی) حاضر شدند تا امتیازات فراوانی را بطرف ایرانی بدهند، اما با سپرده شدن پرونده هسته ای به آقای ظریف، دریافتند که حسن روحانی با انتخاب ایشان، آمادگی حراج تمام تأسیاست هسته ای و فراتر از هسته ای خود را به ثمن بخس دارد و لذا آمریکائیها طی سه مرحله توافق در ژنو، لوزان و وین به تمام اهدافشان رسیدند و بر اساس برجام، یکی از مؤلفه های قدرت مهم نظام اسلامی را بدون شلیک حتی یک فشنگ، آنهم بدست لیبرالها و غربگرایان وطنی، برای همیشه منهدم کردند!

با اقدامات خیانت آمیز باند نیورکی ها و لیبرالهای دولت اعتدال، کار بجائی رسیده که پس از تصویب و تمدید تحریمهای داماتو از سوی مجلس سنای آمریکا، جان کری وزیر خارجه آن کشور پیغام می دهد؛ اگر بخواهید با تمدید تحریمهای 10 ساله آمریکا مقابله نمائید تمام گزینه ها برای برخورد با ایران آماده است. زیرا کری بخوبی می داند که بر اساس برجام، بخش قابل توجهی از اقدامات ایران، داوطلبانه بوده و تاا 15 الی 25 سال برگشت ناپذیر است!

حال باید از حاج حسن روحانی پرسید؛ شما بر اساس کدام معیار و اصول انقلاب اسلامی، فردی را که ساکن آمریکا بوده و برخی از دوستانش از مقامات امنیتی سازمان سیا هستند!، در پست مهم و حساس وزیر خارجه نظام اسلامی می گمارید؟! وقتی فردی دل در گرو حاکمیت کشور دیگری داشته باشد و قبل از شروع مذاکرات هسته ای، نظام اسلامی  را به نمایندگی از آمریکائیها با اراچیف خود مورد تهدید قرار دهد و بگوید: «آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟

فرجام جواد ظریف با برجام آمریکائی بزودی روشن خواهد شد و آنگاه ملت ایران در می یابند، که اعضاء باند نیویورکی ها، که برخی ار آنها هنوز به آمریکا پناهنده نشده اند، مورد اعتماد نیستند، حتی جواد ظریف!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ