سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 آذر 17 , ساعت 11:5 صبح

به نام خدا و برای خدا

مکتب لیبرالیسم، هیچ اعتقادی به صداقت و راستگوئی ندارند و همانند اسلاف گذشته به هدف وسیله را توجیه می کند، اعتقاد دارند و لذا در کشور ما هم نولیبرالها برای حفظ قدرت از هر راه مشروع و نامشروع استفاده می کنند و حاضرند برای ماندن در قدرت، بهi هر ذلتی تن داده و به فتنه گران و براندازان داخلی امتیاز ویژه دهند و حتی برای حفظ قدرت با کاندیدای حزب دموکرات آمریکا خانم کلینتون از طریق برخی از سر پلهای باند نیویورکی ها ارتباط بر قرار کنند، هر چند که با انتخاب ترامپ ماتم زده شدند!        

در همین رابطه رییس‌ جمهورمان که با حرفهای هپروتی از برجام، یک کلاف سر در گم برای خود و مردم بافته، در 16 آذر 95 در جمع دانشجویان هدف برجام را لغو تحریمها و حل مشکل آب آشامیدنی مردم و ریزگردها و اشتغال ندانسته و هدف مذاکرات را اینگونه بیان کرده و می گوید: «هدف اصلی ما از مذاکرات این بود که به دنیا بگوییم که آمریکا و صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند

سخنان جناب روحانی در روز دانشجو با سخنانی قبلی ایشان کاملاً متفات است، مردم کدام سخن رئیس جمهور را بپذیرند که می گفت؛ "برجام آفتاب تابان است" و یا "برجام را خدا آورد" و "شکر برجام را باید بجا آورد" و یا مردم بپذیرند که هدف اصلی برجام، اثبات دروغگوئی آمریکا و اسرائیل بودهغ است؟! مردم کدام سخن کلاف سر در گم رئیس جمهور را باور کنند؟! مگر هیأت مذاکره کننده ایرانی با اسرائیل مذاکره کرده تا دروغگوئی آن رژیم را ثابت نماید؟ و یا کدخدا(آمریکا) به نمایندگی از اسرائیل با طرف ایرانی مذاکره و خیابان گردی می کرده است؟!

آقای روحانی! بس کنید عوام فریبی و حرفهای هپروتی را! استقلال و امنیت کشور عزیزم ایران، که با تقدیم هزاران شهید بدست آمده، به رایگان در اختیار شما و باند زر و زور و تزویر، برای آزمودن آمریکا و اسرائیل قرار نگرفته است! آقای رئیس جمهور! شما با ایجاد کلاف سر در گم برجام، مدتها است که به فریب افکار عمومی پرداخته و تمام ظریفت نظام اسلامی را در قمار با آمریکا و اسرائیل باخته و حاضر به اعتراف و توبه در محضر ملت شریف ایران و رهبری نیستید!

جناب رئیس جمهور! شما در روز دانشجو، از سخنان نمایندگان قشرهای مختلف دانشجویان دریافتید که بازنده بزرگ قمار باع آمریکا و اسرائیل بوده اید و لذا بخشی از سخنان یکی از دانشجویان را که بصورت مستقیم به جناب روحانی در 16 آذر 95 متذکر شدند، تقدیم دوستان همیشگی "وبلاگ ورنه سیاسی" می نمایم.

 امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به رئیس جمهور گفت: «در داخل قلب راکتور سیمان ریختید، چرخ سانتریفیوژها را متوقف کردید و منتظر ماندید تا بیگانگان چرخ زندگی مردم ایران را بچرخانند! چرا؟ چون باید توافق حاصل می‌شد، چون شما تمام حیثیت دولتتان را در قمار برجام نهاده بودید ... شما رئیس جمهور خوبی نبودید! رئیس جمهور خوبی نبودید، چون انقلابی نبودید! انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید! چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید! و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید! آری! انقلابی نبودید و از همین رو، کشور را با خسارات سنگین و گسترده مواجه ساختید

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ