سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آذر 20 , ساعت 1:38 صبح

به نام خدا و برای خدا

دو استراتژی مهم ایران، طی سالهای گذشته، مذاکرات هسته ای و حمایت از جریان مقاومت در سوریه بوده است، که در دکترین اول،غ مذاکرات هسته ای توسط دولت اعتدال با رویکرد، غیر انقلابی و بهره گیری از مکتب لیبرالیسم در سال 92 کلید خورد و دکترین دوم، پیروزی بر تروریستهای 82 کشور در سوریه، که از حمایتهای آمریکا، اتحادیه اروپا، ترکیه و مرتجعین عرب برخوردار بودند، به نیروهای ایثارگر و انقلابی کشورمان سپرده شد.

پس از گذشت سه سال، سرنوشت دکترین مذاکرات هسته ای با تمدید و تصویب قانون داماتو از سوی مجلس سنای آمریکا، با نقض برجام و شکست قطعی روبرو شد و دکترین حمایت از جریان مقاومت در سوریه، با بهره گیری از تاکتیکها و مجاهدت نیروهای انقلابی، به پیروزی بر گروههای ترریستی و تکفیری در حلب منجر گردید.

با شکل گیری انقلاب اسلامی، همواره با پیروزیها و شکست ها روبرو بوده ایم و لذا بررسی موفقیتها و ناکامیها، گویای این مطلب است، که موفقیت ها و پیروزیهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف، مرهون تفکر انقلابی با نگاه مجاهدانه، توکل برخدا و توانمندی داخلی بوده و ناکامی ها وف شکست ها، حاصل تفکر غیر انقلابی با نگاه به بیرون از مرزها و پذیرش کدخدای آمریکا بوده است!

یکی از مقامات آمریکائی می گوید؛ بین ایران و آمریکا، انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کرده و ما باید انقلاب اسلامی را از جلوی پای خود برداریم تا بتوانیم بر ایران همانند گذشته مسلط شویم و لذا جریان غیر انقلابی، بدون توجه به مبانی انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای وارد شد و نصایح رهبری و خطوط قرمز را در هنگام تنظیم برجام رعایت ننمود و آسیبهای جدی به استقلال نظام اسلامی وارد کرد و این روزها که شکست برجام قطعی شده، تلاش دارند، همانند جریان نفاقی که حمکیت را در زمان پیروزی جنگ صفین، بر امیرالمومنین علی علیه السلام تحمیل نمودند، امروز هم رهبری را در شکست برجام، شریک خود به ملت معرفی نمایند!

نسخه ی اسفباری که کدخدا(آمریکا) در موضوع برجام، برای جناب روحانی پیچیده، همانند آن فرد گناهکاری است، که گویند: گناهکاری راh دستگیر کردند. به او گفتند برای مجازات سه راه هست، یکی را خودت انتخاب کن؟! یا پولش را بده یا چوبش را نوش جان کن و یا فلان مقدار پیاز بخور! مرد گناهکار گفت: پیاز می خورم و شروع کرد به پیاز خوردن. هنوز چند پیاز تناول نکرده بود که دهانش آتش گرفت! ناله سر داد و گفت: مرا با چوب بزنید. وقتی چند چوب نوش جان کرد، اشکش درآمد و ناله کرد و گفت: پول می دهم و تمام اندوخته اش را داد و خلاص شد!

این حکایت شرمساری جناب روحانی است! که هم صنعت هسته ای را تعطیل کرد، هم سوختِ 20 درصد را نابود کرد و ذخیره سوخت 3 و 5 درصد را به خارج فرستاد و هم قلب رأکتور فوق پیشرفته ی آب سنگین اراک را که بدست توانمند ایرانی ساخته شده بود، با سیمان پُر کرد و برای همیشه آن را از کار انداخت! و امروز هم تحریم ده ساله را با بی تدبیری و شرمساری به ارمغان آورد!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ