سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمعکار در بند خوارى گرفتار است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آذر 20 , ساعت 11:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-وقتی رئیس جمهور کشورمان خوش بینانه به آمریکا اعتماد و اوباما را فردی مؤدب و آمریکا را کدخدای جهان خواند و درا موازات آن، برخی از اعضاء ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای، سالیان متمادی در آمریکا زندگی کرده و در دانشگاهی که جان کری تحصیل نموده، مدرک تحصیلی گرفته اند! آیا می شود گفت؛ که برجام عاقلانه تنظیم و تدوین شده است؟!

2-وقتی برخی از اعضاء تیم هسته ای و رئیس مجلس شورای اسلامی اعتراف می کنند، که در تنظیم برجام دقت لازم صورت نگرفته، آیا برجام عاشقانه و به عشق کدخدا(آمریکا) تنظیم و تدوین نشده است؟!

3-وقتی قانون داماتو، در زمان تنظیم و تدوین برجام، پایدار بوده و تاریخ انقضاء آن به پایان نرسیده و در برجام هم بر لغو داماتو تأکید نشده و از آن طرف در مقابل ترس سرمایه گذاران خارجی در پروژه های نفتی ایران، آقای ظریف به آنها قول می دهد، که از کدخدا(آمریکا) نامه اطمینان بخش می گیرد، پس باید گفت؛ که تمدید قانون داماتو، نقض کننده برجام نیست و لذا برجام با خوشبینی و کدخدا پذیری تنظیم و تدوین گردیده است!

4-با عنایت به موارد سه گانه فوق، تمدید مجدد قانون داماتو در کنگره و مجلس سنای آمریکا برای 10 سال آینده، هیچ مغایرتی با مغایرت نداشته و آن را نقض نمی کند و لذا جناب روحانی بخاطر خلف وعده هایش به ملت، شرمسار گردیده و باید از طرح سخنان هپروتی و غیر عاقلانه پرهیز نماید.غ

5-اگر حاج حسن روحانی و اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای، اعتقاد دارند که عاقلانه برجام را تدوین کرده و با تمدید قانون داماتو، برجام نقض می شود، عاقلانه ترین راه، رجوع به کمیسیونی رسیدگی به شکایت طرفین بر اساس برجام است و لذا باید برای احقاق حقوق کشورمان، عاقلانه سخن گفت و عاقلانه تصمیم گرفت.

6-با توجه به موارد گفته شده، امکان حل مشکل از طریق افراد مجذوب آمریکا، غیر ممکن است، لذا بهترین مسیر برای احقاق حقوق نظام اسلامی، سپردن پرونده برجام، بدست عقلائی از نمایندگان مجلس، دولت، قوه قضائیه و حقوقدانهای واقعی و دلسوز است، تا عاقلانه و به عشق ایران اسلامی و بدون توجه به کدخدا در جهت ایفای حقوق از دست رفته کشورمان اقدام نموده و اجازه ندهند، شرمساران برجام، با سخنان هپروتی و اقدامات غیر عاقلانه، منافع کشورمان را به خطر اندازند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ