سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده، دانشمند نباشد مگر آنکه بر بالاتر ازخود حسد نورزد و فروتر از خود را خوار نشمرد [امام باقر علیه السلام]
 
سه شنبه 95 آذر 23 , ساعت 11:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

در زمانی که بیانیه لوزان منتشر شد، بلاقصله آمریکائیها در یک اقدام پیش دستانه فکت شیت(گزاره‌برگ) توافق شده را که با خبره ها و مصاحبه های مسئولین مذاکره کننده و رئیس جمهورمان مغایرت داشت، منتشر نمودند و آبروی کدخدا باوران (آمریکا) ایرانی را بردند. پس از اقدام غافلگیر کننده آمریکا، مذاکره کنندگان ایرانی به همراه رئیس جمهور تحت فشار افکار عمومی و 213 نماینده مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند و قول انتشار فکت شیت ایرانی را دادند و برای مدتی به رذیله پست عوام فریبی با طرح جملات ذیل پرداختند:

1 - صالحی : فکت شیت ایرانی را تهیه کرده ایم و به وزارت امور خارجه داده ایم تا منتشر کند.

2 - ظریف: چیزی به نام فکت شیت ایرانی وجود ندارد

3 - عراقچی : فعلاً قصد ارائه ی فکت شیت را نداریم

4 - صالحی پس از موضع گیری ظریف: فکت شیت ایرانی را آماده کرده ایم ولی به خاطر جلوگیری از سوءاستفاده رژیم صهیونیستی آن را منتشر نکرده ایم

5 - حسن روحانی : فکت شیت ایرانی را زودتر از همه ، منتشر کردیم ! نمی دانم چرا بعضی ها حافظه شان ضعیف شده است! ما قبل از آمریکایی ها فکت شیت خودمان را منتشر کردیم!!!؟

بلاخره رئیس جمهور کشورمان از انفعال در مقابل کدخدا(آمریکا) خارج شد و دلواپسی ایشان موجب خوشحالی ملت ایران گردید و در یک اقدام دیر هنگام (مورخ 23 آذر 95) به رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مقابله با نقض برجام از سوی آمریکا، دستوراتی را صادر کردند و در "نامه شرمساری" خود9 نوشتند: "1- اقدام به بر برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای جهت بهره‌گیری در حوزه حمل‌ونقل دریایی، با ‏همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی 2- مطالعه و طراحی «تولید سوخت» مصرفی پیشران هسته‌ای، با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی را عملیاتی نمایند."

جریان انقلابی، نامه جناب روحانی به رئیس سازمان انرژی اتمی را به فال نیک گرفته و امیدواریم، که چنین نامه ای با هماهنگی کدخدا و برای عوام فریبی صادر نشده باشد!!! زیرا صدور این نامه با نهایی شدن قرارداد خرید هواپیمای بوئینگ از آمریکا هماهنگی ندارد و قابل تشکیک است، هر چند که اعتقاد داریم، صدور این نامه اثبات می کند، که حسن روحانی دریافته است که اعتماد به آمریکا و حرکت بر محور کدخدا از اول غلط بوده است

دستور جناب روحان به صالحی، قطعاً جُک سال خواهد شد، زیرا آقای اوباما، تحریمها را بر روی کاغذ لغو کرد و جناب روحانی هم به تقلید از او، دستور فعالیت در خصوص تولید سوخت ناوگان دریایی را بر روی کاغذ صادر کرد، اما این کجا و آن کجا؟!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ