سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، امنای امّت من هستند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 آذر 27 , ساعت 10:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

مدتی قبل، گروه تروریستی جبهه النصره با حمایت و پشتیبانی کشورهای ترکیه، آمریکا و عربستان، از موقعیت آتش بسل ایجاد شده، سؤاستفاده نمود و در یک حمله ناجوان مردانه در روستای خان طومان شهر حلب سوریه تعداد 13 نفر از مستشاران نظامی کشورمان را به شهادت رساند و جنازه های مطهر آنان در منطقه باقی ماند، اما هیچ اقدام قابل توجهی از سوی وزیر خارجه دولت اعتدال، با همتای ترک خود، برای بازگرداندن جنازه های شهدآ انجام نگرفت.

این روزها که شرق حلب عملاً سقوط کرده و تعداد زیادی از عناصر تروریستی جبهه النصره در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفتند، وزیر خارجه ترکیه تنها در یک روز، سیزده بار با وزیر خارجه کشورمان برای نجات تروریستهای محاصره شده، تماس تلفنی بر قرار کرد!

البته با قاطعیت می توان ادعا کرد، که اگر پرونده سوریه همانند پرونده هسته ای به دولت اعتدال سپرده می شد، امروز شاهد شکست بدتری از برجام بودیم و لذا خدا را سپاس گذاریم، که پرونده سوریه در دستان پر توان نیروهای انقلابی است.ل

اما چرا کشورهای غربی، و شیخ نشینهای خلیج فارس و بخصوص ترکیه از سقوط شهر حلب اینقدر نگران هستند؟ آیا فغان و ناله این کشورها و سازمان ملل، برای زنده ماندن تروریستهای جبهه النصره است؟ و یا عناصر نظامی و اطلاعاتی کشورهای یاد شده، در محاصره نیروهای مقاومت قرار دارند؟!

بی شک، عناصر اطلاعاتی و نظامی مهمی از کشورهای ترکیه، عربستان، قطر و سایر کشورهای غربی حامی تروریسم، در بخشهای محاصره شده شهر حلب گرفتار شده اند و گر نه کشورهای حامی تروریسم، تا این حد، خود را به آب و آتش نمی زدند و لذا خبرها حاکی از آن است؛ اگر عملیات شرق حلب، بر اساس استراتژی حاج قاسم سلیمانی به پایان برسد، اسناد مهم و عناصر اطلاعاتی و نظامی این کشورها، گرفتار خواهند شد وچهره اصلی حامیان تروریسم، بیش از گذشته آشکارا می گردد!

حال به وزیر خارجه و رئیس دولت اعتدال باید گفت: ای کاش دیپلماسی را از وزیر خارجه ترکیه می آموختید، که وقتی چند عنصر نظامی و اطلاعاتی آن کشور، در محاصره نیروهای مقاومت در حلب گرفتار می آیند، در یک روز 13 بار با وزیر خارجه ایران و نخست وزیر ترکیه با معاون اول رئیس جمهورمان و اردوغان هم با رئیس جمهور روسیه تماس می گیرد، ولی دولت اعتدال هیچ اقدام مفیدی برای خارج کردن جنازه های شهداء کشورمان از خان طومان انجام نداد! مهران مدیری در برنامه دورهمی چه زیبا دولت اعتدال را تفسیر کرد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ