سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 دی 6 , ساعت 11:51 عصر

به نام خدا و برای خدا

انتظار مردم در نظام اسلامی از قوه قضائیه آن است که آن قوه عریض و طویل، اجازه ندهد، زیاده خواهان و اشرافیتی کهع از غفلت دستگاهای نظارتی ثروت حرام اندوخته، در حاشیه امن قرار گیرند و لذا ملت ایران باور نداشت، که وقتی تخلف وزیر، وکیل، مدیر کل و معاون رئیس جمهور و فرزند رئیس جمهوری رسانه ای و اسناد آن منتشر شود، اما مدعی العموم به آن بی توجهی نماید! چرا؟!

دیشب(5 دی 95) وقتی برنامه زنده جهان آرا از شبکه افق را بیننده بودم، آقای مهدی نصیری روزنامه نگار انقلابی که در دهه هفتاد، هفته نامه صبح را منتشر می کرد، وقتی اسناد گسترده برخی از وزراء و مدیران متخلف هاشمی رفسنجانی را افشاء کرد و دادگاه رسیدگی کننده، شکایت دولت را وارد ندانست و برای ایشان برائت صادر شد، اما شاهد اقدام قوه قضائیه در برخورد قانونی با متخلفین دولت سازندگی آقای رفسنجانی نبودیم!

اگر قوه قضائیه در دهه هفتاد به وظایف ذاتی خود عمل می کرد، هیچگاه شاهد شکل گیری زنجیره فاسد جریان زر و زور و تزویر نبودیم و برخی از وزراء متخلف جناب رفسنجانی در حاشیه امن قرار نمیع گرفتند و قریب 13 میلیارد دلار ملت ایران بخاطر اخذ رشوه توسط فرزند متخلف آقای رفسنجانی(مهدی) با امضاء وزیر فعلی نفت، در پرونده کرسنت محکوم نمی گردید! و لذا بخاطر عدم رسیدگی به موقع قوه قضائیه، دولت لیبرال جناب روحانی، سخن گفتن در خصوص پرونده کرسنت را در شورای عالی امنیت ملی کشور ممنوع کرد، چرا؟!!!!!  

اگر قوه قضائیه به موقع عمل می کرد، شاهد غارت اموال ملت توسط دزدان با چراغ، در بانکها نبودیم! و دریافت حقوقهای نجومی را نامشروع می داستند! و فتنه سال 88 توسط جریان اشرافیت و برخی از خواص حرامخوار با هدایت شیطان بزرگ سازماندهی نمی شد!!!!!

پایان این وجیزه به سخنان آقای بدری مجری برنامه جهان آرا اشاره می کنم که گفت: «یک بار دیگر این سئوال و موضوع عجیب را بازگو می‌کنم و دلم می‌خواهد کسانی که این برنامه را می‌بینند یک‌بار دیگر روی آن فکر کنند که چطور ممکن است رسانه‌ای در باره فساد اداری و اقتصادی در دستگاه‌های دولتی افشاگری کند و بعد از طرف آنها تکذیب شود و بعد هم شکایتی صورت بگیرد و دادگاهی تشکیل شود و وقتی این حرف‌ها در دادگاه بررسی و معلوم شد که این حرف‌ها درست است و واقعاً این اتفاقات افتاده است، هیچ‌کس یقه آن وزیر را از 20 سال پیش تا حالا نگرفته است

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ